Vse objave avtorja

Hana Verdev

Hana Verdev je certificirana trenerka fitnesa, učiteljica smučanja, nordijske hoje, teka ter inštruktorica pilatesa in je zaljubljena v gibanje.

Zabavni domači telovadni triki

Nekdo ti omeni (telo)vadbo in najverjetneje najprej pomisliš na šolsko telovadnico, športno ...

Nekdo ti omeni (telo)vadbo in najverjetneje najprej pomisliš na šolsko telovadnico, športno dvorano ali nabito poln fitnes center v tvoji bližini. Nato se spomniš na ceno vpisnine, članarine in mesečne karte. Potem potrebuješ še novo športno obutev, pajkice ali kratke hlače, majico – in sredi tega razmišljanja te najverjetneje že vse mine.

Lahko pa se zgodba razplete tudi drugače. Seveda ima obisk fitnesa nekatere prednosti in je včasih edina logična izbira, vendar je tudi vadba doma lahko zelo učinkovita. Ima pa tudi veliko dobrih strani, na katere morda nisi pomislil niti v sanjah.

Tvoj dom se lahko v trenutku spremeni v tvojo najljubšo telovadnico.

Poglejmo, kakšne so prednosti vadbe doma:

  • je zastonj;
  • ni odpiralnega časa, lahko vadiš zgodaj zjutraj ali pa pozno zvečer;
  • izgovori, da je fitnes ali telovadnica predaleč, odpadejo;
  • vedno prosta in čista prha – v domači kopalnici;
  • izogneš se gneči;
  • vadbo si prilagodiš glede na trenutno telesno pripravljenost;
  • med vadbo lahko poslušaš glasbo po svoji izbiri ali pa vadiš v tišini;
  • vadiš sam, s partnerjem ali z otroki;
  • lahko vadiš s predmeti, ki jih imaš doma, le nekaj domišljije je treba vključiti, pri tem pa se lahko zaneseš tudi na našo pomoč.

Zate smo pripravili vaje z nadvse zabavnimi pripomočki/predmeti, in sicer smo tokrat izbrali vaje s palico/ročajem metle ali grabelj in vaje s plastenkama tekočega detergenta. Zveni zabavno, kajne?

Pred začetkom

  • Obleci udobna športna oblačila in obutev.
  • Preveri, ali imaš dovolj prostora nad seboj in okoli sebe, da s palico koga ne poškoduješ.
  • Dobro privij pokrovčka na plastenkah pralnega detergenta. Najbolje je, da uporabiš plastenki enake velikosti.

Ogrevanje s palico (ročajem metle, grabelj …)

Pri vsaki vaji naredi od 8 do 10 ponovitev, in to dve seriji.

Vaja 1: Risanje kroga s palico (ali zamah s palico)

Vaja 2: Prestopanje palice

Vaja 3: Zasuk trupa s palico

Vaja 4: Diagonalni dvig roke in nasprotne noge

Zabavna vadba – zdaj pa zares!

Izberi dve enaki primerno veliki in težki plastenki tekočega detergenta (na fotografijah sta uporabljeni 1,5-litrski). Pri vsaki vaji naredi od 10 do 12 ponovitev, in to dve do tri serije. Odmor med vajami naj bo dolg okoli eno minuto, vajo izvajaj tekoče.

Izziv: namesto odmora med posameznimi vajami teci na mestu ali skači s kolebnico.

Vaja 5: Izpadni korak in upogib komolca s plastenkama tekočega detergenta

Vaja 6: Počep s pralnim praškom in veslanje s plastenkama tekočega detergenta

Vaja 7: Super trojček za roke in rame (upogib komolca, potisk nad glavo, izteg komolca) na eni nogi

Vaja 8: Zasuk trupa s plastenko tekočega detergenta

Dodatni izziv: štiri vaje brez odmora

Za tiste bolj napredne smo pripravili še dodatni izziv. Izbrali smo štiri vaje, pri vsaki naredi 10 ponovitev, nato brez odmora nadaljuj z naslednjo. Ko končaš vse štiri vaje, si privošči minuto odmora, nato naredi še dva ali tri serije.

Vaja 9: Predklon s plastenkama pralnega detergenta na palici

Vaja 10: Počep in potisk nad glavo

Vaja 11: Upogib komolca

Vaja 12: Sonožni preskok palice

Še več vaj, ki jih z malo iznajdljivosti lahko narediš tudi sam doma, najdeš na spletni strani. Tam je tudi povezava do osebne e-knjige, v kateri te čakajo program vaj, nasveti o prehrani in motivacijske iskrice. Navdih lahko poiščeš tudi na Instagramu, kjer se lahko pridružiš profilu lidlova_vitalnica.

Svojo izvirno fotografijo iz domače telovadnice objavi na Instagramu in uporabi ključnika #LidlovaVitalnica ter #TokratZmorem. Veseli bomo tvojega odziva.

Majhni triki – velike spremembe

  • Medtem ko v kuhinji čakaš, da zavre voda za jutranjo kavico ali čaj, lahko narediš sklece kar na kuhinjskem pultu.
  • Med kuhanjem stoj na prstih ali se dviguj in spuščaj gor in dol.
  • Medtem ko si umivaš zobe, stoj na eni nogi in vadi ravnotežje.

Oceni ta članek

Dodaj komentar

Sorodni prispevki

Info box