Vse objave avtorja

Hana Verdev

Hana Verdev je certificirana trenerka fitnesa, učiteljica smučanja, nordijske hoje, teka ter inštruktorica pilatesa in je zaljubljena v gibanje.

Vadba na dopustu – »Naj telovadim ali ne?« – 2. del

Zase lahko mirno rečem, da tudi med počitnicami telovadim. Drugače kot ostale dni, kakšen ...

Zase lahko mirno rečem, da tudi med počitnicami telovadim. Drugače kot ostale dni, kakšen dan tudi ne, ampak kljub temu ostajam aktivna. Preprosto se bolje počutim – to je dovolj velik razlog, da v počitniško potovalko »stlačim« tudi ene pajkice in športno majico (poleg kupa knjig in kopalk).

Gibanje je zame tako samoumevno kot jutranje umivanje zobk. Si predstavljate, da se danes odločite, da si zaradi dopusta in vročine dobra dva meseca ne boste umivali zob? Ne? Zakaj torej dva meseca ne bi telovadili, zaradi poletja?! Veste na kaj namigujem? 😉 Naj gibanje postane kot umivanje zob – samoumevna navada! Preprosto morate vztrajati dovolj dolgo, da vam »pride v kri«.

Kaj menim o telovadbi med dopustom pa lahko preberete tudi tuVadba na dopustu– »Naj telovadim  ali ne?« – 1. del

Vsak razteg zadržite med 15 do 30 sekund in po želji ponovite vsaj dvakrat, še bolje trikrat. Med vajami dihajte umirjeno in sproščeno.

Nasvet 1: Vaje lahko naredite obuti v športno obutev ali pa bosi. Če boste bosi, prej preverite, da na travi ni kakšnih ostrih predmetov.

Nasvet 2: Najdite tih in miren kraj. Lahko se zjutraj sprehodite do obale morja ali jezera in uživate v sproščujočem raztezanju.

Odklon trupa sede

Usedite se na tla ali na hlod (kamen). Eno roko poslatite za hrbet, drugo iztegnite v zrak in se nagnite na stran. Zadržite in ponovite na drugo stran.    

Zasuk trupa sede

Usedite se na tla ali na hlod (kamen). Eno roko iztegnite predse v liniji prsi, nato trup in roko zasučite v eno stran. Zadržite in ponovite v drugo stran.

Kobra in strešica

Dlani položite na hlod (ali na tla na telovadno podlogo) in se postavite v položaj za skleco. Napnite zadnjičen mišice in se počasi in previdno spustite v položaj kobre (boke spustite proti tlom, pogled usmerite navzgor), zadržite, nato se vrnite v položaj za skleco in se dvignite v položaj strešice (boke dvignite v zrak, trup in noge naj bodo čimbolj zravnane). Zadržite in povezano nadaljujte.

Zasuk trupa v izpadnem koraku

Dlani položite na hlod (ali na tla na telovadno podlogo) in se postavite v položaj za skleco. Z desno nogo stopite naprej in stopalo postavite na hlod (če ne zmorete, postavite stopalo naprej proti hlodu kolikor daleč zmorete), desno roko iztegnite v zrak in poglejte za njo, zadržite. Dlan desne roke spustite nazaj na hlod, nogo psotavite v začetni položaj za skleco in ponovite z levo nogo in levo roko. Ponovite.  

Oceni ta članek

Dodaj komentar

Sorodni prispevki

Info box