Vadba doma – Vadba za celo telo na veliki žogi

Ste kupili veliko žogo ali pa jo imate doma že nekaj časa, ampak ne veste točno, kaj lahko ...

Ste kupili veliko žogo ali pa jo imate doma že nekaj časa, ampak ne veste točno, kaj lahko počnete z njo? Na njej sedite ali pa se z njo igrajo le vaši otroci? Imam rešitev! Žoga je vrhunski pripomoček, s katerim oblikujete celo telo in hkrati izboljšate še ravnotežje! Za vas sem izbrala nekaj vaj, s katerimi lahko kar doma (ali v fitnesu) naredite super trening.

Vsako vajo ponovite med 10- do 20- krat, naredite od 2 do 4 serije in med posameznimi vajami po potrebi počivajte.

Sklece s pomočjo velike žoge

Pokleknite na telovadno podlogo in predse postavite veliko žogo. Napnite trebušne mišice in se počasi, kontrolirano spustite na žogo. Nato se uležete čez njo, z rokami dotaknete tal in se po rokam sprehodite naprej. In sicer tako daleč, da imate na žogi del stegen in kolena. Dlani postavite širše od ramen. Počasi in kontrolirano se spustite proti tlom in se dvignite nazaj v začetni položaj.

Nasvet: Vajo lahko otežite tako, da se z rokami pomaknete naprej in so na žogi samo goleni.

 Opora spredaj na dlaneh, noge na veliki žogi – izmenični dvig iztegnjene noge

Pokleknite na telovadno podlogo in predse postavite veliko žogo. Napnite trebušne mišice in se počasi, kontrolirano spustite na žogo. Nato se uležete čez njo, z rokami dotaknete tal in se po rokam sprehodite naprej. In sicer tako daleč, da imate na žogi samo goleni. Napnite zadnjične mišice in izmenično dvigujte iztegnjeno nogo v zrak pri tem pa ohranjajte telo kolikor se da stabilno.

Dvig iztegnjenih rok leže na trebuhu na veliki žogi

Pokleknite pred žogo in se čez njo uležite na trebuh, oprite se na stopala, roke iztegnite in se z njimi rahlo dotikajte tal. Nadzorovano hkrati obe roki dvignite v zrak, za trenutek zadržite in se vrnite v začetni položaj. Ponovite.

Opora zadaj na dlaneh, noge na veliki žogi – nizek izmenični dvig iztegnjene noge

Usedite se na tla, dlani postavite malo za linijo trupa, iztegnjene noge dajte na veliko žogo. Napnite zadnjične mišice in dvignite zadnjico od podlage, tako da je telo kolikor se da vzporedno s tlemi. Položaj zadržite in nato izmenično dvigujte iztegnjeno nogo nekaj centimetrov v zrak.

 

 

 

Oceni ta članek

Dodaj komentar

Sorodni prispevki

Info box