Vse objave avtorja

Hana Verdev

Hana Verdev je certificirana trenerka fitnesa, učiteljica smučanja, nordijske hoje, teka ter inštruktorica pilatesa in je zaljubljena v gibanje.

Vadba doma – Super trebušne z veliko žogo – 1. stopnja

Vaje za trebušne! Zagotovo najbolj zaželena tema, kajne? S spodaj predstavljenimi vajami ...

Vaje za trebušne! Zagotovo najbolj zaželena tema, kajne?

S spodaj predstavljenimi vajami (izbrane vaje so lažje in primerne za vse, ki z vadbo šele začenjate) boste povečali moč trebušnih mišic. Če želite, da bodo tudi lepo vidne, boste najverjetneje morali spremeniti ali opustiti kakšno od prehrambenih navad (ali naj raje napišem razvad, hihi). Ne pravijo kar tako, da se trebušne mišice delajo v kuhinji. Kajti še tako močne in lepo oblikovane mišice ne bodo vidne, če jih bo skrbno prekrival in varoval sloj odvečne maščobice.

Vsako vajo ponovite med 10- do 20-krat, naredite od 2 do 4 serije in med posameznimi vajami po potrebi počivajte.

Opora spredaj na žogi na kolenih

Pokleknite na telovadno podlogo in predse postavite veliko žogo. Napnite trebušne mišice in se počasi, kontrolirano spustite na žogo, tako da ste na njo oprti s podlahtmi. Položaj zadržite 20–60 sekund.

Upogib trupa s stopali na veliki žogi

Ulezite se na telovadno podlogo, stopala položite na žogo (kot v kolenu naj bo približno devetdeset stopinj) in roke iztegnite v smeri proti žogi. Trup, glavo in roke dvignite od podlage in upognite trup. Za trenutek zadržite položaj, nato trup počasi in kontrolirano spuščajte proti tlom, a se tik preden se dotaknete tal, ponovno dvignite. Predstavljajte si, da se z dlanmi želite dotakniti žoge. Ponovite.

Nasvet: Če med vajo začutite napetost v vratnem predelu, lahko vajo naredite tako, da si glavo nežno podprete z dlanmi.

Upogib trupa na stran s stopali na veliki žogi

Ulezite se na telovadno podlogo, stopala položite na žogo (kot v kolenu naj bo približno devetdeset stopinj) in roke iztegnite v smeri proti žogi. Trup, glavo in roke dvignite od podlage. Najprej upognite trup, nato se odklonite na stran, nadaljujte zmenično v desno in v levo. Predstavljajte si, da se z dlanjo želite dotakniti žoge na tisti strani, kamor se upogibate.

Upogib trupa z iztegnjenimi nogami v zrak in dotik žoge z dlanmi

Ulezite se na telovadno podlogo, noge pokrčite v kolenu in jih položite na žogo. S stopali od strani objemite žogo in jo dvignite v zrak. Če le lahko, noge iztegnite, drugače naj ostanejo rahlo pokrčene. Iztegnjene roke dvignite v zrak in jih usmerite proti žogi. Trup, glavo in roke dvignite od podlage. Upognite trup in se z dlanmi dotaknite žoge. Za trenutek zadržite položaj, nato trup počasi in kontrolirano spuščajte proti tlom, a se tik preden se dotaknete tal, ponovno dvignite. Ponovite.

 

Oceni ta članek

Dodaj komentar

Sorodni prispevki

Info box