Vse objave avtorja

Hana Verdev

Hana Verdev je certificirana trenerka fitnesa, učiteljica smučanja, nordijske hoje, teka ter inštruktorica pilatesa in je zaljubljena v gibanje.

Trening – Vaje na klopi – Zgornji del telesa in trebušne

Le kdo si ne želi imeti lepo oblikovanega zgornjega dela telesa in trebušnih? Če vam ...

Le kdo si ne želi imeti lepo oblikovanega zgornjega dela telesa in trebušnih? Če vam primanjkuje časa in želite oboje oblikovati na enkrat, potem vsekakor morate preskusiti spodnje predloge! Vaje so težje in zahtevajo že določen nivo telesne pripravljenosti. Če jih zmorete brez težav, vam čestitamo, če so vam zaenkrat pretežke, nič hudega, lotite se kakšnih lažjih in čez nekaj časa ponovno poskusite.

Pri vsaki vaji naredite med 10 do 20 ponovitev, od 2 do 4 serije, med posameznimi vajami čim manj počivajte.

Ozka skleca z dvigom noge na klopi //

  1. Postavite se v pozicijo za sklece na klopi.
  2. Spustite se v skleco.
  3. Ko se odrinete nazaj v začetni položaj, sočasno iztegnite levo nogo v zrak.
  4. Za trenutek postojte v poziciji za skleco.
  5. Ponovno se spustite v skleco.
  6. Odrinite se v začetni položaj in tokrat v zrak iztegnite desno nogo. Nadaljujte izmenično

Poskok čez klop v opori na rokah // Stopite na eno stran klopi in se je z ene strani oprimite. Z nogami se odrinite v zrak, skočite preko klopi in nazaj na mesto, kjer ste začeli. Tekoče nadaljujte.

»Okrog sveta« // Na klopi se postavite v pozicijo za sklece. Spustite se na levo podlaket in nato na desno, nato se najprej preko leve roke in nato desne ponovno vrnite v položaj za sklece. Nadaljujte in po nekaj ponovitvah zamenjajte smer.

 

Oceni ta članek

Dodaj komentar

Sorodni prispevki

Info box