Vse objave avtorja

Hana Verdev

Hana Verdev je certificirana trenerka fitnesa, učiteljica smučanja, nordijske hoje, teka ter inštruktorica pilatesa in je zaljubljena v gibanje.

Trening – Vaje na klopi – Čvrste in lepo oblikovane trebušne mišice

Ste ravno končali s tekom, naredili raztezne vaje in potem le še mirno uživate v pogledu na ...

Ste ravno končali s tekom, naredili raztezne vaje in potem le še mirno uživate v pogledu na prelepo naravo? Ko se naužijete lepot, predlagamo, da kar mimogrede naredite še vaje za trebušne mišice. Čvrsto jedro je namreč nujno! Hkrati pa pri drugi vaje oblikujete še notranje in stegenske mišice, na kateri tekači precej radi pozabijo.

Vajo ponovite od 10 do 20 krat in naredite od 2 do 4 serije.

Spust nog in dvig v svečo. // Uležite se na klop, z rokami se oprimite za rob klopi in noge iztegnite v zrak. Noge počasi in kontrolirano spustite proti klopi, jih ponovno dvignite tako visoko, da so pravokotne na klop, nato se počasi vzravnajte v svečo. Položaj zadržite in se počasi in kontrolirano spustite nazaj na klop. Ponovite.

Nasvet: Predpogoj, da se lotite te vaje je, da redno delate vaje Dvig in spust nog (kot je prikazano na prvih dveh fotografijah) in da znate narediti svečo (drugače ta del izpustite).

Priteg kolen in odmik/primik nog na klopi //

  1. Usedite se na klop, z rokami se oprimite klopi zadaj, noge pokrčite in jih približajte prsim.
  2. Noge iztegnite stran od sebe in trup spustite nižje proti klopi.
  3. Noge zarširite (odmaknite) kolikor vam dopušča gibljivost.
  4. Noge primaknite.
  5. Noge pokrčite in jih približajte prsim.

Oceni ta članek

Dodaj komentar

Sorodni prispevki

Info box