Vse objave avtorja

Hana Verdev

Hana Verdev je certificirana trenerka fitnesa, učiteljica smučanja, nordijske hoje, teka ter inštruktorica pilatesa in je zaljubljena v gibanje.

Trening na klopi – Predpoletna vročica: Lepo oblikovan zgornji del telesa

Pripravili smo pet super vaj, s katerimi boste oblikovali zgornji del telesa (prsne mišice, ...

Pripravili smo pet super vaj, s katerimi boste oblikovali zgornji del telesa (prsne mišice, hrbet in zadnja nadlahtna mišica – triceps)! Potrebujete le fitnes klop in uteži primerne teže. Namesto, da izgubljamo čas z besedičenjem, raje zavihajmo rokave, pograbimo uteži in začnimo, kajne?!

Vsako vajo ponovite med dvanajst do petnajskrat, naredite od dve do štiri serije in med posameznimi vajami po potrebi počivajte.

Nasvet 1.: Če doma nimate ročk, plastenke ali steklenice napolnite z vodo, rižem ali peskom. Za večje teže bo najverjetneje potrebno obiskati fitnes, kajne? J

Nasvet 2.: Kako izbrati primerno težo ročk? Začnite z manjšo težo, npr. 4 kilograme in če brez težav naredite petnajst ali več ponovitev, potem vzamite težje. V primeru, da nikakor ne zmorete narediti dvanajst pravilnih ponovitev, je bolje, da vzamete lažje, in s težjimi poskusite kakšen teden ali dva kasneje.

Izteg komolca na klopi

S kolenom pokleknite na klop in se nanjo uprite še z roko. Ročko držite v prosti roki, kot v komolcu naj bo približno 90°, nato roko iztegnite, za trenutek zadržite in se vrnite v začetni položaj. Ponovite z drugo roko.

Enoročno veslanje na klopi

S kolenom pokleknite na klop in se nanjo uprite še z roko. Ročko držite v prosti roki, ki je iztegnjena. Nato komolec postopno krčite do kota približno 90°, za trenutek zadržite in se vrnite v začetni položaj. Ponovite z drugo roko.

Ozek potisk s prsi in izteg komolca na klopi

Primite ročke in se ulezite se klop, stopala postavite na tla, komolci naj bodo ob trupu, podlakti pravokotne na podlago. Nato potisnite ročke v zrak, upognite komolce in ročke smustite za glavo. Ponovno roke iztegnite in ročke spustite v linijo prsi. Povezano nadaljujte.

Potisk s prsi z ročkami

Primite ročke in se ulezite se klop, stopala postavite na tla, roke iztegnite nad linijo prsi. Komolce upognite in kontrolirano spustite (kot v komolcu naj bo približno 90°),  nato ročke potisnite v zrak (navzgor in skupaj) in se vrnite v začetni položaj.

“Metuljček” z ročkami

Primite ročke in se ulezite se klop, stopala postavite na tla, roke iztegnite, dlan naj gleda proti dlani. Počasi in nadzorovano rahlo pokrčene roke spustite proti tlom in jih nato dvignite v začetni položaj.

 

 

Oceni ta članek

Dodaj komentar

Sorodni prispevki

Info box