Trebušne se naredijo v kuhinji

Zagotovo si že slišal trditev, da se trebušne mišice naredijo v kuhinji. Morda se ti zdi ...

Zagotovo si že slišal trditev, da se trebušne mišice naredijo v kuhinji. Morda se ti zdi malce smešno, vendar to zagotovo drži, saj je za športen videz trebuščka nujna kombinacija odličnih vaj in primerne prehrane. Torej je kuhinja precej pomemben prostor, kajne?

Začnimo lepo po vrsti. Kot smo že omenili, je zagotovo ključnega pomena prehrana. Obstaja kar nekaj superživil, ki bi jih lahko omenili, vendar smo tokrat izbrali jajca (pust in krofi so mimo, bliža se velika noč).

Zakaj so jajca super?

  1. So zelo hranilna.
  2. So bogat vir beljakovin in maščob.
  3. Pripravijo se hitro in enostavno (pečena, kuhana, umešana …).
  4. Vključena so v veliko različnih receptov.
  5. Vedno jih lahko imamo na zalogi.
  6. Zjutraj lepo zadišijo in na zajtrk zvabijo tudi največje zaspance.

Zgornjo trditev, da se trebušne mišice delajo v kuhinji, smo vzeli čisto zares. Zato smo pripravili dva različna sklopa vaj za trebušne mišice.

Prvi sklop zajema tri vaje, ki jih na primer lahko narediš, medtem ko čakaš, da spečeš jajca. Drugi sklop je malo daljši in vsebuje pet vaj, da boš učinkovito izkoristil čas med kuhanjem trdo kuhanih jajc.

Vajam sledi v prikazanem vrstnem redu. Naredi prvo vajo (od 20 do 30 ponovitev), brez odmora nadaljuj z drugo (od 20 do 30 ponovitev) in nato s tretjo (pri drugem sklopu še s četrto in peto vajo). Telovadi, dokler jajca niso pečena oziroma kuhana. Seveda si vmes le vzemi toliko časa, da preveriš, če je na štedilniku vse v redu.

Nasvet: Pri vajah uporabljaj prazno škatlo za jajca ali pa jo nadomesti s kakšnim drugim predmetom (knjiga, utež …).

Nasvet: Za jasno vidne trebušne mišice je poleg vaj in primerne prehrane pomembno tudi to, da imaš dovolj majhen odstotek telesne maščobe. Drugače bo tvoj šesterček (ali »six-pack«, kot radi rečemo v fitnes žargonu) skrit malo globlje. Zato poleg vaj v svoj vsakdan vključi tudi hitro hojo, tek, kolesarjenje ali kakšno drugo obliko rekreacije.

Za večji izziv: Naredi vseh osem prikazanih vaj (od 20 do 30 ponovitev, od 2 do 4 serije, tempo naj bo tekoč, odmor med posameznimi vajami pa čim krajši in ne daljši od ene minute).

Prvi sklop

Čas trajanja: približno 3 minute

Vaja 1: Izmeničen dvig nog in prenos škatle pod kolenom

Vaja 2: Dotik komolca in kolena v opori na kuhinjskem pultu (leva in desna stran)

Vaja 3: Sonožen odriv v zrak, dlani na kuhinjskem pultu

Drugi sklop

Čas trajanja: približno 6 minut

Vaja 1: Prenos nog čez škatlo

Vaja 2: Noge skozi »šivankino uho« in nazaj

Vaja 3: Upogib trupa in dvig v sed (stopala skupaj, kolena narazen), roke nad glavo

Vaja 4: Zasuk trupa v levo in desno sede

Vaja 5: Izmeničen dotik nasprotne rame in skok z nogami narazen – skupaj

Vaje smo naredili in počutimo se odlično. Zdaj pa tako vsak dan, da bomo do poletja vsaj del šesterčkov izbezali na plano.

Če so ti naše vaje všeč, jih pošlji prijateljem in jih povabi v našo družbo. In povej jim za našo brezplačno e-knjigo, ki si jo lahko prenesejo na https://www.lidlov-navdih.si/vitalnica/.

Oceni ta članek

Dodaj komentar

Sorodni prispevki

Info box