Vse objave avtorja

Hana Verdev

Hana Verdev je certificirana trenerka fitnesa, učiteljica smučanja, nordijske hoje, teka ter inštruktorica pilatesa in je zaljubljena v gibanje.

TELOVADBA Z BRISAČO – Postanite in ostanite gibki – 2.del

Vaje, ki smo jih za vas pripravili tokrat, se odlično dopolnjujejo k prvemu sklopu, seveda pa ...

Vaje, ki smo jih za vas pripravili tokrat, se odlično dopolnjujejo k prvemu sklopu, seveda pa lahko jih delate tudi ločeno. Na videz enostavne vaje poskrbijo za izboljšanje in ohranjanje gibljivosti v kolčnem sklepu, hkrati krepijo stegenske in zadnjične mišice. Začnite jih izvajati s pomočjo stola (velja za prve tri vaje), kasneje stol odmaknite in tako boste izboljšali še svoje ravnotežje.

Vsako vajo ponovite od 5 do 10 – krat, minuto ali dve počivajte in ponovite še enkrat.

Nasvet: Za vaje uporabite starejše brisače – namesto da jih zavržete, lahko z njimi telovadite.

Zunanja in notranja rotacija v kolčnem sklepu

  1. Strojte vzravnano, z rokami se oprite na stol, z eno nogo stopite na zloženo brisačo (stopalo naj gleda naprej).
  2. Stopalo obrnite navzven.
  3. Stopalo obrnite navznoter. Povezano nadaljujte in vajo ponovite še z drugo nogo.

Odmik noge z brisačo

  1. Strojte vzravnano, z rokami se oprite na stol, z eno nogo stopite na zloženo brisačo (stopalo naj gleda naprej).
  2. Nogo, na kateri stojite z brisačko potisnite na stran (kolikor vam dopušča gibljivost), nato jo ponovno povlecite k stojni nogi. Povezano nadaljujte in vajo ponovite še z drugo nogo.

Risanje polkroga z nogo na brisači stoje

  1. Postavite se bočno glede na stol in z nogo stopite na brisačo (stopala so vzporedna).
  2. Stopalo potisnite naprej (trup naj ostane v enakem položaju kot prej).
  3. Stopalo potisnite vstran (v levo).
  4. Stopalo potisnite nazaj (nato se vrnite na 1.); tako navidezno narišete z brisačo pol kroga.

Nadaljujte, nato vajo ponovite še z drugo nogo.

Prestopanje brisače na eni nogi

  1. Primite brisačo (na koncih, tako da bo dovolj dolga), stopite na eno nogo.
  2. Drugo nogo dvignite v zrak in »prestopite« brisačo in se s prsti nežno dotaknite. Nogo vrnite nazaj po isti poti. Ponovite z drugo nogo.

Oceni ta članek

Dodaj komentar

Sorodni prispevki

Info box