Vse objave avtorja

Hana Verdev

Hana Verdev je certificirana trenerka fitnesa, učiteljica smučanja, nordijske hoje, teka ter inštruktorica pilatesa in je zaljubljena v gibanje.

TELOVADBA Z BRISAČO – Postanite in ostanite gibki – 1.del

Življenjska doba se podaljšuje, zato je nujno ohraniti dobro zdravje in primerno gibkost ...

Življenjska doba se podaljšuje, zato je nujno ohraniti dobro zdravje in primerno gibkost telesa! Za vas smo pripravili nekaj enostavnih vaj s katerimi boste poskrbeli za gibljivost ramenskega obroča in gibkost trupa. Potrebujete le brisačo, nekaj prostora in 5 minut. Nimate časa? Nič hudega. Naredite po eno vajo med oglasi, medtem ko gledate najljubšo nadaljevanko.

Vsako vajo ponovite od 5 do 10 – krat, minuto ali dve počivajte in ponovite še enkrat.

Nasvet: Vaje so primerne tudi za starejše. Natisnite vaje, jih dajte v plastično folijo in jih naslednjič, ko greste na obisk k dedku in babici (nonu in omi, atu in mami) nesite s sabo. Polepšali jim boste dan in jih na prijeten način spodbudili k redni vadbi, ki je nujna za dobro počutje.

Obrat trupa z brisačo

Primite brisačko in dvignite roke do nivoja prsi, stopite širše od širine bokov. Trup, roke, glavo in levo nogo (na prstih) obrnite v desno stran. Ponovite v levo.

Dvig na prste in dvig rok

Primite brisačko, roke imejte sproščeno ob trupu, stopite v širino boka. Sočasno se dvignite visoko na prste in brisačko dvignite nad glavo. Za trenutek zadržite, nato se spustite nazaj na pete.

Risanje polkroga z brisačo v opori na vseh štirih

  1. Postavite se na vse štiri in pod eno dlan dajte brisačko (in pod kolena).
  2. Dlan potisnite naprej (trup naj ostane v enakem položaju kot prej).
  3. Dlan potisnite vstran (v levo).
  4. Dlan potisnite nazaj (nato se vrnite na 1.); tako navidezno narišete z brisačo pol kroga.

Vajo ponovite še z drugo roko.

Dvig trupa leže na trebuhu

Uležite se na trebuh (ena brisača je pod bokom), roke iztegnite pred sebe in dlani položite na brisačo (začetni položaj). Počasi in kontrolirano dvigujte trup od tal, pri tem pa dlani pritiskajte v tla in vlecite brisačo k sebi. Vrnite se v začetni položaj in gib ponovite.

 

Oceni ta članek

Dodaj komentar

Sorodni prispevki

Info box