Vse objave avtorja

Hana Verdev

Hana Verdev je certificirana trenerka fitnesa, učiteljica smučanja, nordijske hoje, teka ter inštruktorica pilatesa in je zaljubljena v gibanje.

TEK – Vaje za vse, ki radi tečete – 5. del

Tokrat vam predstavljamo tri vaje za mišice nog in zadnjične mišice, ki jih tako kot vse ...

Tokrat vam predstavljamo tri vaje za mišice nog in zadnjične mišice, ki jih tako kot vse ostale lahko izvajate kar na prostem. Vaje naredite dva- do trikrat na teden, in sicer ob dnevih, ko so vaši teki krajši ali pa tisti dan sploh ne tečete (lahko greste na daljšo hitro hojo). Primerne so tudi za tiste, ki ne tečete in bi radi lepo oblikovali telo.

Nasvet: Pri vsaki vaji naredite od deset do dvajset ponovitev oz. kolikor zmorete. Upoštevajte, da je bolje narediti manj pravilnih ponovitev kot veliko nepravilnih.

Skok preko ovire

Najdite oviro primerne višine (drog, klop, hlod …), z rokami zamahnite nazaj in se odrinite visoko in naprej ter se v najvišji točki z dlanmi dotaknite kolen. Mehko doskočite in ponovite.

Poskok z menjavo noge

Z levo nogo stopite na oviro primerne višine (drog, klop, hlod, stopnico …), se odrinite v zrak in pred pristankom v zraku zamenjate noge, tako da pristanete na oviri  z desno nogo, z levo pa na tleh. Povezano nadaljujete (hitro, ekslozivno). Roke naj sledijo delu nog.

Predklon na eni nogi z lovlenjem ravnotežja

To je težja različica predklona na eni nogi. Z eno nogo stopite na drog (ali klop, stopnico…) in najprej ujemite ravnotežje, nato se počasi in zbrano spustite v predklon (trup in noga naj bosta približno vzporedna s tlemi). Vzravnajte se in ponovite. Enako število ponovitev naredite tudi z drugo nogo.

Oceni ta članek

Dodaj komentar

Sorodni prispevki

Info box