Vse objave avtorja

Hana Verdev

Hana Verdev je certificirana trenerka fitnesa, učiteljica smučanja, nordijske hoje, teka ter inštruktorica pilatesa in je zaljubljena v gibanje.

TEK – Vaje za vse, ki radi tečete – 2. del

V prejšnjem prispevku smo vam predstavili tri vaje, s katerimi krepite predvsem zgornji del ...

V prejšnjem prispevku smo vam predstavili tri vaje, s katerimi krepite predvsem zgornji del telesa, tokrat vas čakata dve malo zahtevnejši vaji, s katerimi boste naredili uslugo predvsem mišicam nog.

Vaj se lahko lotite po načelu »krožne vadbe« kot je opisano v prvem prispevku (naredite vseh pet vaj zaporedoma, nato počivate in ponovite) lahko pa naredite dva ločena treninga (npr. en dan po teku naredite vaje za zgornji del, naslednji dan pa vaji za noge, ki sta prikazani v tem prispevku).

In ne pozabite: Bolj kot na hitrost izvedbe in na število ponovitev, se raje osredotočite na pravilno izvedbo. Naj bo kvalitetna izvedba pomembnejša od količine.

Počep s poskokom narazen – skupaj

Zakaj? Oblikuje in učvrsti mišice nog in zadnjico.

Opis:

  1. Stojte vzravnano z nogami skupaj.
  2. Skočite narazen in se spustite v počep.
  3. Iz počepa (stopala široko) se odrinite v zrak.
  4. Med skokom dajte noge skupaj in ponovite vajo od začetka.

Število ponovitev: od 20 – 30 ponovitev.

Izpadni korak s poskokom

Zakaj? Oblikuje in učvrsti mišice nog in zadnjice.

Opis:

  1. Stopite pred skalo (klop) in nanjo položite stopalo ene noge, roke uprite v bok.
  2. Spustite se proti tlom v počep na eni nogi.
  3. Iz spodnje točke se dinamično odrinite v zrak in mehko pristanite na prste.

Število ponovitev: od 10 do 20. Ponovite z drugo nogo.

 

 

Oceni ta članek

Dodaj komentar

Sorodni prispevki

Info box