Vse objave avtorja

Hana Verdev

Hana Verdev je certificirana trenerka fitnesa, učiteljica smučanja, nordijske hoje, teka ter inštruktorica pilatesa in je zaljubljena v gibanje.

SMUČANJE – Vaje za smučarske navdušence

Prehitite zimo in to leto začnite trenirati pravočasno! Verjemite, če pred smučanjem ...

Prehitite zimo in to leto začnite trenirati pravočasno! Verjemite, če pred smučanjem dvakrat obiščete fitnes in greste enkrat na sprehod za 15 minut, to nikakor ni dovolj. Če želite resnično uživati na smučanju, potem je nujno, da začnete telovaditi vsaj dva, še bolje tri mesece prej. Poskrbeti morate, da bodo mišice navajene na podobne obremenitve kot vas čakajo na smučarski progi. Zato smo vas smo pripravili sklop vaj, ki so prilagojene smučarskim navdušencem (seveda jih lahko delajo tudi vsi ostali) in zajemajo vse najpomembnejše mišične skupine.

Vaje naredite od dva do štirikrat na teden. Pri vsaki vaji naredite med 10 do 20 ponovitev, od 2 do 4 serije, med posameznimi vajami čim manj počivajte.

Nasvet 1..: Poskrbite tudi za kondicijo in vsaj dvakrat na teden pojdite na bližnji hrib.

Nasvet 2.: Ko načrtujete smučarski dan, svetujemo, da preverite vremenske razmere in razmere na smučiščih. V primeru res slabe napovedi, je bolje, da počakate na kakšen bolj sončen dan.

Skleca s spuščeno oporo

Dlani postavite v linijo prsi, vključite mišice trupa, nato stopala položite na oporo, ki je za vami  (stol, kavč, tabure). Spustite se v skleco in se vrnite v začetni položaj.

Počep na prstih

Predpogoj, da je lotite vaje je, da lahko vsaj 30 sekund zadržite položaj, ko ste dvignjeni na prste (roke iztegnite predse v liniji prsi). Počasi in kontrolirano se spustite v počep na prstih in položaj zadržite (od 30 do 60 sekund).

Poskoki z zasukom spodnjega dela trupa

Stopala postavite malo širše od bokov in se spustite v polčep. Stisnite mišice trupa, skočite v zrak, zasučite spodnji del trupa in pristanite na tleh z nogami obrnjenimi v desno stran, skočite nazaj v sredino in nato skočite v levo. Nadaljujte. Med vajo naj zgornji del trupa ostaja čimbolj pri miru.

Sonožni poskoki preko blazine

Na tla položite manjšo blazino in s sonožnimi poskoki skačite čez njo.  Za začetek lahko skačete čez navidezno črto in blazino dodate kasneje.

Izmeničen poskok preko dvignjene opore

Z eno nogo stopite na oporo, se odrinite in v zraku zamenjajte nogo. Tekoče nadaljujte.

Sonožen poskok na dvignjeno oporo

Stopite široko, tako da je opora (stol brez naslona, tabure, lesena pručka…) med nogami. Odrinite se od tal, skočite v zrak in v počepu pristanite na opori na prstih in ujemite ravnotežje. Iz opore lahko skočite ali pa sestopite.

Oceni ta članek

Dodaj komentar

Sorodni prispevki

Info box