Vse objave avtorja

Hana Verdev

Hana Verdev je certificirana trenerka fitnesa, učiteljica smučanja, nordijske hoje, teka ter inštruktorica pilatesa in je zaljubljena v gibanje.

Smučanje – Sproščen zaključek

Zaključek dneva na smučeh in na snegu si vsak predstavlja po svoje. Nekateri se poveselijo s ...

Zaključek dneva na smučeh in na snegu si vsak predstavlja po svoje. Nekateri se poveselijo s prijatelji ob kozarčku, drugi raje skočite pod tuš, se zakopljete pod odejo s knjigo v roki in skodelico omamno dišečega čaja – svež zrak, sonce in fizična aktivnost pač naredita svoje in prijetna utrujenost nam ne uide. Ne glede na to, kakšen zaključek smučarskega dne ustreza vam, svetujemo, da naredite raztezanje. Najbolje, da to naredite kar na smučišču, ko ste še ogreti. Potrebujete le smučarski palici in slabih pet minut! Ko boste doma na toplem, se vam skoraj zagotovo ne bo več ljubilo, kajne?

Za spodaj prikazanimi vajami boste mišice, ki so bile izpostavljene večjim naporom sprostili, poskrbeli boste za hitrejšo regeneracijo in zmanjšali zapoznelo mišično bolečino (»musklfibr«). Položaj pri vsaki vaji zadržite približno 10 sekund in po potrebi tiste, kjer čutite večjo napetost, ponovite še enkrat.

Razteg prsnih mišic stoje s smučarsko palico

Stojte vzravnano in z obema rokama primite palico za telesom. Palico dvignite navzgor in zadržite.

Razteg hrbtnih mišic stoje s smučarskima palicama

Stojte vzravnano in z obema rokama primite palico za telesom. Spustite se v polčep, smučarski palici naj bosta pod koleni. Hrbet uločite (naredite »grbo«) in nežno povečujte razteg v smeri navzgor, glavo predklonite in zadržite.

Stranski razteg stoje s smučarsko palico

Stojte vzravnano, smučarsko palico primite široko in roke dvignite nad glavo. Odklonite se na levo stran in nato desno nogo prekrižajte čez levo, da povečate razteg in zadržite. Ponovite na drugo stran.

Razteg notranjih stegenskih mišic stoje s smučarskima palicama

Stojte široko in vzravnano, smučarski palici zapičite v sneg pred seboj. Eno nogo pokrčite in se spustite v počep, drugo pustite iztegnjeno, zadržite. Ponovite z drugo nogo.

Razteg zadnjih stegenskih mišic stoje s smučarskima palicama

Stojte vzravnano, nato eno nogo postavite naprej in se oprite na palici. Zadnjo nogo pokrčite v kolenu in se z ravnim trupom predklonite, zadržite. Ponovite z drugo nogo.

Razteg sprednjih in zadnjih stegenskih mišic kleče s smučarskima palicama

Pokleknite na sneg, nato levo nogo postavite naprej kot da želite narediti izpadni korak, klečite na desni in se oprite na palici. Koleno leve noge potisnite v smeri naprej tako da boste začutili razteg sprednjih stegenskih mišic na desni nogi (na kateri klečite) ter mišice trupa in rok, zadržite. Nato se vrnite v začetni položaj, levo nogo iztegnite in zadnjico približajte peti smučarskega čevlja in raztegnite še zadnje stegenske mišice na levi nogi. Celoten razteg ponovite z drugo nogo.

 

Oceni ta članek

Dodaj komentar

Sorodni prispevki

Info box