Vse objave avtorja

Hana Verdev

Hana Verdev je certificirana trenerka fitnesa, učiteljica smučanja, nordijske hoje, teka ter inštruktorica pilatesa in je zaljubljena v gibanje.

Smučanje – Ogrevanje zgornjega dela telesa, 2. del

V prejšnjem prispevku smo se dotaknili vzrokov, zakaj večina rekreativnih smučarjev ...

V prejšnjem prispevku smo se dotaknili vzrokov, zakaj večina rekreativnih smučarjev ogrevanje najraje izpusti. Upamo, da smo vas prepričali, da se naslednjič pred smučanjem ogrejete tudi vi! Tokrat si poglejmo, kaj z ogrevanjem želimo doseči in kako ogrevanje učinkuje na telo.

Z ogrevanjem želimo:

  1. Dvigniti telesno temperaturo in telo pripraviti na aktivnost.
  2. Prekrvaviti mišice, ki bodo aktivno sodelovale pri smučanju.
  3. Telo postane bolj prožno (kar nas lahko reši v primeru padca).

Za vas smo pripravili vaje, s katerimi boste ogreli zgornji del telesa.

Nasvet 1.: Pri vsaki od prikazanih vaj naredite približno 10 ponovitev (npr. 10 dvigov rok, 5 zasukov v levo in 5 v desno).

Nasvet 2.: Če se za več kot 15 minut ustavite (npr. da na sončni terasi spijete čaj), je priporočljivo, da se ponovno ogrejete.

Zasuk trupa stoje s smučarsko palico

Stojte vzravnano, primite smučarsko palico in jo dvignite približno do višine ram. Skupaj s palico se zasukajte nazaj v desno, pri tem naj desna noga ostane pri miru, leva se na prstih smučarskega čevlja obrne skupaj z boki in trupom. Zasuk naredite tudi v drugo stran.

 

Kroženje z boki stoje

Stojte z rahlo pokrčenimi koleni, roke uprite v bok in krožite z boki najprej v levo in nato še v desno.

Globok pilates predklon po smučarsko

Stojte vzravnano, predklonite glavo in rame nežno potisnite naprej, uločite hrbet (naredite »grbo«), roke naj sproščeno visijo navzdol. Ko pridete do najnižje točke, se počasi v obratnem vrstnem redu vzravnajte.

Korakanje na mestu v opori na smučarskih palicah

Stojte vzravnano, pred seboj postavite smučarske palice. Stopite nazaj in se uprite na smučarske palice (roka je v komolcu pokrčena), stisnite trebušne mišice. Izmenično korakajte na mestu kot da želite s kolenom dotakniti smučarskih palic.

Nasvet: Lahko poskusite tudi teč na mestu, kar je zaradi teže smučarskih čevljev pravi izziv.

Sonožni poskoki čez smučarsko polico v opori na rokah

Na tla položite smučarsko palico, pokleknite in roke postavite na tla ob palico. Napnite trebušne mišice, nato s sonožnimi odrivi skačite levo in desno preko palice.

 

Oceni ta članek

Dodaj komentar

Sorodni prispevki

Info box