Smučanje – ogrevanje spodnjega dela telesa, 1. del Copy

Že odkar ste zagledali prvi sneg na višje ležečih predelih, vas »srbijo pete«. ...

Že odkar ste zagledali prvi sneg na višje ležečih predelih, vas »srbijo pete«. Razmišljate samo še o tem, kako boste izbrali en skrajno lep sončen dan in se z največjim veseljem s smučmi spustili po sveže poteptanem snegu (ali pa po celem, če vam je ta oblika smučanja bližja). Ja, razumemo vas.  Ker si želimo enako!

In končno napoči ta sanjski dan. V avtu nervozno zavijate z očmi, ker vsi tisti pred vami vozijo tako zelo počasi in to ravno danes, ko se vam mudi na sneg in vi sanjate samo še o smučanju. Končno prispete, smučke ven, smučarske čevlje na noge, hiter pregled vsega, da česa ne pozabite. In že drvite po strmini.

Opala. Samo malo! Nekaj ste pozabili! Tudi pozimi, ko se zjutraj usedete v svojega »dizelčka«, ne daste takoj po »polnem gasu na 150 km/h«? Ali pač?! Ne, ker veste, da to avtomobilu motorja škodi. In če gledate na svoje srce kot na motor… Zakaj bi potem od svojega srca in telesa zahtevali, da gre iz mirovanja na 150 km/h?

Vzemite si 5 minut, se v miru ogrejte in se ta čas naglejte vseh naravnih lepot, ki vas obdajajo! In dihajte.

Za vas smo pripravili vaje, s katerimi boste ogreli predvsem spodnji del telesa.

Nasvet: Pri vsaki od prikazanih vaj naredite približno 10 ponovitev (npr. 10 sonožnih poskokov, 5 zamahov z nogo v levo in 5 v desno).

Zamahi z nogo naprej in nazaj ob smučarskih palicah

Stojte vzravnano in se z rokami oprite na smučarske palice. Z eno nogo naredite nekaj zaporednih zamahov v smeri naprej in nazaj. Začnite z manjšimi zamahi, nato gib stopnjujte. Vajo ponovite še z drugo nogo.

Nasvet 1.: Vajo prilagodite svoji gibljivosti.

Nasvet 2.: Pri nakupu smučarskih oblačil bodite pozorni, da izberete dovolj velika in udobna (smučarsko jakno in hlače), da vas med smučanjem in vajami ne bodo ovirala.

Zamahi z nogo iz leve v desno ob smučarskih palicah

Stojte vzravnano in se z rokami oprite na smučarske palice. Z eno nogo naredite nekaj zaporednih zamahov iz leve v desno. Začnite z manjšimi zamahi, nato gib stopnjujte. Vajo ponovite še z drugo nogo.

Kroženje z nogo naprej in nazaj ob smučarskih palicah

Stojte vzravnano in se z rokami oprite na smučarske palice. Eno nogo pokrčite v kolenu in z njo krožite naprej. Po nekaj krogih krožite še nazaj, nato vajo ponovite z drugo nogo.

 

Poskoki iz ene noge na drugo ob smučarskih palicah

Stojte vzravnano in se z rokami oprite na smučarske palice. Začnite z manjšimi poskoki iz leve na desno stran in ponovno na levo, nato postopno poskusite skakati višje.

 

 

Sonožni poskoki levo in desno ob smučarskih palicah

Stojte vzravnano in se z rokami oprite na smučarske palice. Sonožno skačite iz leve na desno stran. Začnite z manjšimi, nižjimi sonožnimi poskoki in počasi stopnjujte težavnost.

Upogib kolena stoje ob smučarskih palicah

Stojte vzravnano in se z rokami oprite na smučarske palice. Stopite na eno nogo, drugo upognite v kolenu (kot da se želite s peto smučarskega čevlja dotakniti zadnjice). Za trenutek zadržite, da začutite zadnje stegenske mišice, nato nogo spustite proti tlom in ponovite. Vajo naredite še z drugo nogo.

Dvig iztegnjene noge nazaj (izteg kolka) ob smučarskih palicah

Stojte vzravnano in se z rokami oprite na smučarske palice. Stopite na eno nogo, drugo iztegnjeno dvignite nazaj. Za trenutek zadržite, da začutite zadnjične mišice, nato nogo spustite proti tlom in ponovite. Vajo naredite še z drugo nogo.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Oceni ta članek

Dodaj komentar

Sorodni prispevki

Info box