Vse objave avtorja

Hana Verdev

Hana Verdev je certificirana trenerka fitnesa, učiteljica smučanja, nordijske hoje, teka ter inštruktorica pilatesa in je zaljubljena v gibanje.

Smučanje – Ogrevanje zgornjega dela telesa, 1. del

Ker je ogrevanje pred vsemi zimskimi dejavnostmi zaradi nizkih temperatur še posebej pomembno, ...

Ker je ogrevanje pred vsemi zimskimi dejavnostmi zaradi nizkih temperatur še posebej pomembno, smo se tokrat lotili vzrokov, zakaj se večina rekreativnih smučarjev ogrevanju izogne. Malo za šalo in malo zares, smo predstavili tri razloge.

Zakaj v resnici izpustite ogrevanje?

  1. Ker vam je nerodno zaradi drugih, kaj si bodo mislili … Resno?! Mirno in samozavestno vzemite čas in se ogrejte od glave do pet! Najbrž ste dovolj stari, da razmišljate s svojo glavo in vam je prav vseeno, kaj si mislijo smučarji okoli vas.
  2. Poznate vaje za ogrevanje, ki jih naredite pred fitnesom, nogometom, baletom… Ne poznate pa »smučarskih«?
  3. Ker ne poznate nobenih vaj.

O prvi točki zgoraj, se pogovorite sami s seboj, za drugo in tretjo smo rešitev pripravili mi. Čaka vas nadaljevanje vaj za ogrevanje zgornjega dela telesa.

Pri vsaki od prikazanih vaj naredite približno 10 ponovitev (npr. 10 dvigov rok, 5 zasukov v levo in 5 v desno).

Nasvet: Vaje si lahko natisnete in list nesete s seboj dokler se jih ne naučite.

Dvig iztegnjenih rok nad glavo s smučarsko palico

Stojte vzravnano in z obema rokama primite palico pred telesom. Palico dvignite navzgor in jo ponovno spustite.

Zasuki trupa in glave s smučarsko palico

Stojte vzravnano in z obema rokama primite palico pred telesom. Trup zasučite v desno stran in roke usmerite v zrak, kot da želite nekaj vreči preko svoje rame, nato povezano naredite zasuk še v levo.

Kroženje z eno roko

Stojte vzravnano. Eno roko uprite v bok, z drugo rišite kroge (5 naprej in 5 nazaj). Ponovite z drugo roko.

Zasuki trupa in glave v polčepu s smučarskima palicama

Stojte vzravnano s smučarskima palicama v rokah (primite jih na sredino) in se spustite v polčep (dlani so približno na sredini stegen). Levo roko obdržite na mestu, zasučite trup in desno dvignite v zrak, da s palico narišite navidezen polkrog, pogled usmerite za palico. Nato gib ponovite v levo.

Ozke sklece na smučarskih palicah

Stojte vzravnano, pred seboj postavite smučarske palice. Stopite nazaj in se uprite na smučarske palice, stisnite trebušne in zadnjične mišice. Postopno krčite komolce in se spustite v skleco, nato se odrinite nazaj v začetni položaj.

 

 

Oceni ta članek

Dodaj komentar

Sorodni prispevki

Info box