Vse objave avtorja

Hana Verdev

Hana Verdev je certificirana trenerka fitnesa, učiteljica smučanja, nordijske hoje, teka ter inštruktorica pilatesa in je zaljubljena v gibanje.

SMUČANJE – Enostavni smučarski prigrizki in napitki

Vsaka družina ima svoje navade, kajne? In te navade običajno prenesemo tudi na smučišče. ...

Vsaka družina ima svoje navade, kajne? In te navade običajno prenesemo tudi na smučišče. Nekateri vstanejo še pred sončnim vzhodom, pojedo zajtrk in si za na smučanje pripravijo sendviče ter skuhajo čaj, tisti bolj zaspane sorte, ki vse do zadnje minute zjutraj namenijo poležavanju v topli postelji, pa cel dan na smučišču ne jedo nič ali le kakšen košček čokolade … Ne bom vam solila pameti, kaj je prav in kaj ne, predstavila vam bom le še nekaj drugih izbir. Morda vam bo katera všeč in jo boste sprejeli za svojo.

  • Ena izmed res enostavnih rešitev je (predvsem, če se vam mudi), da namesto sendviča s seboj vzamete energijsko ploščico ali kakšno suho sadje (marelice, fige, rozine …).
  • Če ste eden izmed tistih, ki so pozorni na dovolj velik vnos beljakovin, je alternativa ta, da izberete beljakovinsko ploščico. Danes je ponudba različnih okusov res velika in boste zagotovo našli takšno, ki vam bo všeč.

  • Poleg dovolj velikega vnosa hrane bodite pozorni predvsem na dovolj velik vnos tekočin (voda, čaj, izotoničen napitek), ker se nam lahko hitro zgodi, da smo dehidrirani, saj zaradi mraza ne čutimo takšne potrebe po pitju.

  • Po končanem smučanju lahko za hitrejšo regeneracijo poskrbite s sirotkinimi beljakovinami v prahu (ali kakšno rastlinsko različico) in se namesto ob kuhanju kosila raje pogrejete ob kaminu.

Nasvet iz prve roke: V žep smučarske jakne si v majhno vrečko shranite 2 ali 3 šumeče tablete, ki jih lahko raztopite v kozarcu vode in potem zmešate s toplim čajem. Tako si lahko pripravite okusen izotoničen napitek kar na smučišču, če ga slučajno ni v klasični gostinski ponudbi.

Oceni ta članek

Dodaj komentar

Sorodni prispevki

Info box