Vse objave avtorja

Hana Verdev

Hana Verdev je certificirana trenerka fitnesa, učiteljica smučanja, nordijske hoje, teka ter inštruktorica pilatesa in je zaljubljena v gibanje.

Kolesarjenje – Raztezanje za kolesarje, 1. del

Med postankom na kolesarskem izletu in po končanem kolesarjenju svetujemo, da naredite vaje za ...

Med postankom na kolesarskem izletu in po končanem kolesarjenju svetujemo, da naredite vaje za raztezanje. Vzame vam le nekaj minut, mišice pa vam bodo nadvse hvaležne. Kadar so mišice izpostavljene daljšemu naporu, se skrajšajo (dolgotrajno sedenje na kolesu, prisilna drža), zato je priporočljivo, da naredimo raztezne vaje za večje mišične skupine, ki so med kolesarjenje obremenjene. Zmanjšamo tudi možnost krčev (ob zadostnem pitju tekočin, predvsem vode).

Spodnje vaje lahko naredite že na primer med počitkom, ko čakate prijatelje ali družino (če kolesarijo počasneje)

Razteg zadnje stegenske mišice sede – iztegnjena noga, predklon trupa naprej

 

 

 

 

 

 

Razteg zadnjične mišice sede – prekrižana noga čez koleno, predklon trupa naprej

 

 

 

 

 

 

Razteg prsnih mišic in rok v turškem sedu – dvig zadaj sklenjenih rok navzgor

 

 

 

 

 

 

 

Nasvet: V posameznem položaju vztrajajte od 10 do 30 sekund, razteg lahko večkrat ponovite.

Pri izvajanju razteznih vaj bodite pozorni tudi na pravilen položaj telesa, hkrati fokus usmerite na mišico, ki jo raztezate in razteg uskladite z umirjenim dihanjem.

 

Oceni ta članek

Dodaj komentar

Sorodni prispevki

Info box