Vse objave avtorja

Hana Verdev

Hana Verdev je certificirana trenerka fitnesa, učiteljica smučanja, nordijske hoje, teka ter inštruktorica pilatesa in je zaljubljena v gibanje.

Pohodništvo – Čas je za zasluženo malico

Kaj nesti s sabo na pohod?

Slovenci res radi zahajamo v hribe. Nekateri osvajate nižje hribčke z lažjimi dostopi, se v naravo podate s prijatelji ali družinskimi člani, spet drugi se lotevate resnejših alpinističnih podvigov z gorskimi vodniki. V hribih iščete mir, samoto in tišino, ali pa vam to predstavlja družaben dogodek na katerega nestrpno čakate cel teden. Preprosto obožujemo naravo in svež zrak!

Ne glede na to, zakaj vi radi hodite v hribe, imamo skupno točko! Vsi se veselimo, ko dosežemo vrh! In ko je čas za zasluženo malico, kajne?!

Kaj lahko nesete s seboj?

  • V naprej si pripravite sendviče (polnozrnata štručka s pršutom, rezino sira in paradižnikom).
  • Suho sadje (slive, marelice, fige, rozine, brusnice, jabolčni krhlji …) in oreščke.
  • Sadje (banana, jabolko).
  • Sadno ali energetsko tablico.
  • Dovolj tekočine (predvsem vode).

Če je na vašem cilju koča pa si lahko kaj dobrega »na žlico« privoščite kar tam!

Nasvet 1:

Že med hojo pijte dovolj vode, kajti ko začutite žejo, ste običajno že dehidrirani. Če se le da, se izogibajte pitju alkohola, ker le-ta še dodatno pospeši izločaje vode. Tako se boste domov vrnili z glavobolom, namesto, da bi prišli nasmejani in dobre volje.

Nasvet 2:

Izogibajte se težko prebavljivi, pretirano mastni hrani. Naj bo vaš korak na poti v dolino lahkoten!

Oceni ta članek

Dodaj komentar

Sorodni prispevki

Info box