Vse objave avtorja

Hana Verdev

Hana Verdev je certificirana trenerka fitnesa, učiteljica smučanja, nordijske hoje, teka ter inštruktorica pilatesa in je zaljubljena v gibanje.

Pisarna – Razteg upogibalk kolka

Kadar res veliko sedimo in to počnemo vsak dan (ker je pač takšna služba), se lahko zgodi, ...

Kadar res veliko sedimo in to počnemo vsak dan (ker je pač takšna služba), se lahko zgodi, da se nam mišice, ki pomagajo dvigovat nogo v kolku skrajšajo. To je lahko eden izmed razlogov za bolečine v ledvenem delu hrbta. Da to tega ne bi prišlo, se smiselno, da te mišice na dnevni ravni preprosto raztegnemo.
Pripravili smo 2 enostavni vaji, ki vam bosta pomagali, da do zgoraj opisane situacije ne bi prišlo.
Položaj pri posamezni vaji zadržite med 10 do 30 sekund. Vajo lahko ponovite večkrat in zraven povabite še sodelavce/sodelavke.

»Kobra« na mizi – Z rokami se oprite na mizo, stisnite zadnjične mišice in bok počasi in nežno potiskajte naprej; zadržite.

 

 

 

 

 

 

Nasvet: Če vajo delate prvič, nikar ne pretiravajte (foto 2). Tisti bolj vešči (posebno tisti, ki se redno ukvarjate z jogo) pa lahko položaj stopnjujete (foto 3).

Odklon trupa z roko v zrak in nogo nazaj – Stojte vzravnano (foto 1), eno nogo postavite diagonalno nazaj (desna noga), nato dvignite roko na isti strani v zrak (desna roka; foto 2) in trup nagnite v nasprotno stran (v levo; foto 3), zadržite. Ponovite razteg na drugo stran.

 

 

 

 

 

 

 

Oceni ta članek

Dodaj komentar

Sorodni prispevki

Info box