Vse objave avtorja

Hana Verdev

Hana Verdev je certificirana trenerka fitnesa, učiteljica smučanja, nordijske hoje, teka ter inštruktorica pilatesa in je zaljubljena v gibanje.

Pisarna – Razteg mišic nog

Naredite te 4 koristne vaje, s katerimi lahko sprostite napetost v mišicah pri dolgotrajnem sedenju.

Po daljšem sedenju se mišice skrajšajo, zato vam priporočamo, da se če je le možno, vsako uro vsaj malo sprehodite po pisarni ali pa enkrat stecite v višje ali nižje nadstropje. Napetost v mišicah nog lahko sprostite tudi s 4 vajami, ki smo jih pripravili za vas.

Položaj pri posamezni vaji zadržite med 10 do 30 sekund. Vajo lahko ponovite večkrat odvisno, če vam čas to dopušča (in oblačila).

Razteg mečnih mišic stoje ob stolu

Oprimite se stola in stopite korak nazaj, nato koleno sprednje noge potisnite naprej, tako da začutite razteg mečnih mišic na zadnji nogi; zadržite. Ponovite na drugo stran.

Razteg mečnih mišic stoje ob stolu

Razteg zadnjih stegenskih mišic stoje ob stolu

Oprimite se za naslonjalo stola in nogo položite čez sedež, nato se z ravnim trupom nagnite naprej in navzdol to točke, ko začutite razteg; zadržite. Ponovite na drugo stran.

Razteg zadnjih stegenskih mišic stoje ob stolu

Razteg zadnjih stegenskih mišic stoje

Iz vzravnane pozicije stopite z eno nogo rahlo naprej; noga naj bo iztegnjena, prste dvignite stran od podlage, nato se z ravnim trupom nagnite naprej in navzdol; zadržite. Ponovite na drugo stran.

Razteg zadnjih stegenskih mišic stoje

Razteg sprednje stegenske mišice ob stolu

Primite stopalo in ga približajte zadnjici; zadržite. Ponovite na drugo stran.

Razteg sprednje stegenske mišice ob stolu

Oceni ta članek

Dodaj komentar

Sorodni prispevki

Info box