Pisarna – Bolečine v zapestju

Poleg bolečin v vratu in ledvenem delu hrbtenice nas pri delu v pisarni velikokrat boli tudi ...

Poleg bolečin v vratu in ledvenem delu hrbtenice nas pri delu v pisarni velikokrat boli tudi zapestje. Eden izmed razlogov za bolečine je lahko neprimerna miška, prenizka pisalna miza, razlog za vse neprijetnosti pa je večinoma  predvsem ta, da tekom celega dne izvajamo ponavljajoče gibe, kar lahko vodi tudi v vnetje kit.

Pripravili smo vam 3 enostavne vaje, ki preverjeno delujejo – le redno jih morate izvajate (lahko vsako uro, ali pa vsaj dva do trikrat med delovnim časom).

Kroženje v zapestju – Poskrbi za normalno gibljivost zapestja in poveča prekrvavitev, da vam roka ne »zaspi«. Naredite vsaj 5 krogov v levo in nato v desno stran.

 

 

 

 

Razpiranje prstov – Najprej naredite pest, nato stegnite prste in jih razširite; vsak položaj ua trenutek zadržite in ponovite v obratnem vrstem redu. Naredite med 5 in 10 ponovitev.

 

 

 

 

 

 

 

Razteg mišic podlahti – Roko iztegnite predse in zapestje upognite navzdol, razteg povečajte tako, da si pomagate z drugo roko; zadržite. Razteg lahko ponovite tudi z drugo roko.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Oceni ta članek

Dodaj komentar

Sorodni prispevki

Info box