Vse objave avtorja

Hana Verdev

Hana Verdev je certificirana trenerka fitnesa, učiteljica smučanja, nordijske hoje, teka ter inštruktorica pilatesa in je zaljubljena v gibanje.

Pisarna – Bolečine v ledvenem delu

Skorajda ni človeka, ki ga vsaj enkrat v življenju ne bi bolel spodnji del hrbta. Razlogi so ...

Skorajda ni človeka, ki ga vsaj enkrat v življenju ne bi bolel spodnji del hrbta. Razlogi so lahko različni, nas pa zanima predvsem, kako lahko razbremenimo mišice v ledvenem delu hrbta med večurnim sedenjem.
Poskusite vsaj enkrat med službo sprostiti mišice s spodnjimi tremi vajami. Položaj zadržite med 10 do 30 sekundami.

Zasuk trupa sede na stolu v levo in desno stran – Eno roko položite na nasprotno koleno, drugo zadaj za rob stola in se zasučite nazaj, hkrati v smeri zasuka usmerite še glavo; zadržite. Ponovite na drugo stran.

 

 

 

 

 

 

Odklon trupa sede na stolu – Nagnite se v levo in nato v desno stran do točke, ko začutite blag razteg; zadržite. Ponovite na drugo stran.

 

 

 

 

 

 

Odklon trupa sede na stolu s potegom roke – Roko iztegnite v zrak, nagnite se rahlo vstran in nato s pomočjo druge roke povečajte razteg v smeri navzgor in vstran; zadržite. Ponovite na drugo stran.

 

 

 

 

 

 

Predklon trupa na stolu – Trup počasi in kontrolirano spustite proti tlom do točke, ko začutite razteg, zadržite.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Oceni ta članek

Dodaj komentar

Sorodni prispevki

Info box