Vse objave avtorja

Hana Verdev

Hana Verdev je certificirana trenerka fitnesa, učiteljica smučanja, nordijske hoje, teka ter inštruktorica pilatesa in je zaljubljena v gibanje.

Pilates – Zdrava in gibka hrbtenica

Dandanes skorajda ne poznamo človeka, ki ne bi vsaj občasno potarnal, da ga »boli križ«. ...

Dandanes skorajda ne poznamo človeka, ki ne bi vsaj občasno potarnal, da ga »boli križ«. Ker je vsak od nas poseben (in ker so vzroki za morebitne trenutne ali dolgoročne bolečine drugačni), vam svetujemo, da se v primeru težav najprej posvetujete z zdravnikom, fizioterapevtom ali trenerjem ter šele nato spodaj predstavjene vaje izvajate pravilno, premišljeno in z občutkom.

Z redno vadbo lahko zmanjšate neprijetne občutke, ki jih čutite v predelu ledvenega dela hrbtenice in poskrbite, da bo vaša hrbtenica ne glede na leta prožna in zdrava. Vzemite zdravje v svoje roke!

Umiritev

Stojte zravnano, zaprite oči in naredite deset globokih vdihov in izdihov; ponovite dvakrat.

Predklon trupa stoje

Stojte zravnano, nato predklonite glavo, prsni predel hrbta uločite (naredite »grbo«), s sproščenimi rokami in glavo se počasi in kontrolirano spustite v predkon; v kot da zavrtite film nazaj, se vzravnajte. Ponovite od tri do šestkrat.

Kroženje z rameni

Stojte vzravnano (vajo lahko naredite tudi sede na stolu) in krožite z rameni v obe smeri; najprej od pet do deset krogov naprej in nato še  nazaj.

Zasuk trupa

Stojte vzravnano (vajo lahko naredite tudi sede na stolu), dlani sklenite pred seboj. Trup zasučite v desno in nato v levo, medtem pa naj medenica ostaja čimbolj stabilna. Povezano nadaljujte in naredite vsaj pet zasukov na vsako stran.

Odklon trupa stoje

Stojte vzravnano, roke so sproščeno ob telesu. Počasi trup odklonite na stran, nato se vzravnajte in ponovite na drugo stran. Počasi in zbrano povezano nadaljujte, naredite vsaj pet odklonov trupa na vsako stran.

Nagib medenice naprej in nazaj

Stojte vzravnano, eno dlan položite na predel pod popkom (spredaj), drugo na trtični del (zadaj). Medenico nato nežno in počasi premikajte naprej in nazaj.

 

Oceni ta članek

Dodaj komentar

Sorodni prispevki

Info box