Vse objave avtorja

Hana Verdev

Hana Verdev je certificirana trenerka fitnesa, učiteljica smučanja, nordijske hoje, teka ter inštruktorica pilatesa in je zaljubljena v gibanje.

NORDIJSKA HOJA IN TEK – Zaključite sproščeno – raztezanje zgornjega dela telesa

Izbrali smo še pet vaj, s katerimi boste učinkovito sprostili mišice zgornjega dela telesa. ...

Izbrali smo še pet vaj, s katerimi boste učinkovito sprostili mišice zgornjega dela telesa. Vsak položaj zadržite od petnajst do trideset sekund (po potrebi ponovite še dva- do trikrat) in med zadržvanjem sproščeno dihajte. Svetujemo, da naredite tudi vaje za spodnji del telesa.

Razteg prsnih mišic stoje 1

Stojte vzravnano in z obema rokama primite palici za telesom. Palici dvignite navzgor in zadržite.


Razteg prsnih mišic stoje 2

Stojte vzravnano, palici postavite naprej in se nanju rahlo oprite. Z ravnim trupom se predklonite, kolena rahlo upognite in trup nežno potisnite proti tlom, zadržite.

Razteg hrbtnih mišic stoje

Stojte vzravnano in z obema rokama primite palico za telesom. Spustite se v polčep, nordijski palici naj bosta pod koleni. Hrbet uločite (naredite »grbo«), glavo predklonite in nežno povečujte razteg v smeri navzgor, zadržite.

Stranski razteg

Stojte vzravnano z nordijskima palicama pred telesom, nato iztegnjene roke dvignite v zrak in se doklonite v levo stran, nadržite. Vzravnajte se in ponovite odklon z desno stran.

Razteg zadnje nadlahtne mišice

Stojte vzravnano in čvrsto primite nordijski palici za hrbtom. S spondjo roko počasi in previdno povlecite palici proti tlom, tako da začutite razteg zadnje nadlahtne mišice zgornje roke, zadržite. Zamenjajte pomožaj rok in ponovite.

Oceni ta članek

Dodaj komentar

Sorodni prispevki

Info box