Vse objave avtorja

Hana Verdev

Hana Verdev je certificirana trenerka fitnesa, učiteljica smučanja, nordijske hoje, teka ter inštruktorica pilatesa in je zaljubljena v gibanje.

NORDIJSKA HOJA – Zaključite sproščeno – raztezanje spodnjega dela telesa

Za vas smo pripravili štiri vaje, s katerimi boste učinkovito sprostili mišice spodnjega ...

Za vas smo pripravili štiri vaje, s katerimi boste učinkovito sprostili mišice spodnjega dela telesa. Vsak položaj zadržite od petnajst do trideset sekund (po potrebi ponovite še dva- do trikrat) in med zadržvanjem sproščeno dihajte. Če le utegnete, naredite tudi vaje za zgornji del telesa (>>> link).

Razteg zadnjičnih mišic stoje                                                                                                         

Palici postavite pred sebe in se na njih rahlo uprite. Desno nogo prekrižajte čez levo (nad kolenom) in se s poravnanim hrbtom počasi spustite v predklon. Ponovite z drugo nogo.

Razteg notranjih stegenskih mišic stoje

Stojte široko in vzravnano, nordijski palici postavite pred seboj. Eno nogo pokrčite in se spustite v počep ter s trupom v rahel predklon, drugo pustite iztegnjeno, zadržite. Ponovite z drugo nogo.

Razteg sprednjih stegenskih mišice stoje

Stojte vzravnano in se z eno roko oprite na nordijsko palico (lahko tudi na obe ali pa se oprimite bližnjega drevesa), z drugo roko primite stopalo in peto približajte zadnjici, zadržite. Ponovite z drugo nogo.

Razteg upogibalk kolka

Nordijski palici primite v roke, z eno nogo stopite naprej in rahlo pokrčite koleno. Palici dvignite nad glavo in iztegnite roke, nato bok zadnje noge počasi in kontrolirano potiskajte naprej in ko začutite razteg, se previdno in z občutkom nagnite na stran. Zamenjajte nogo in ponovite.

Oceni ta članek

Dodaj komentar

Sorodni prispevki

Info box