Vse objave avtorja

Hana Verdev

Hana Verdev je certificirana trenerka fitnesa, učiteljica smučanja, nordijske hoje, teka ter inštruktorica pilatesa in je zaljubljena v gibanje.

Konjiček za poskakovanje – Super igrača za male in velike otroke: Zapeljive noge in zadnjica

Konjiček za poskakovanje je naravnost odlična otroška igrača, uporabna tudi za vas, saj z ...

Konjiček za poskakovanje je naravnost odlična otroška igrača, uporabna tudi za vas, saj z njo lahko izvajate vrsto najrazličnejših vaj. Prejšnjič ste spoznali, kako lahko s pomočjo konjička delate sklece, tokrat pa smo vam pripravili nekaj predlogov, ki vam bodo pomagali do zapeljivih nog in zadnjice.

Dvig bokov stopala na konjičku

Zakaj? Okrepi zadnje stegenske mišice, zadnjico, spodnji del hrbta in mišice jedra.

Opis: Uležite se na hrbet in konjička namestite pod stopala. Stisnite trebušne in zadnjične mišice in dvignite zadnjico od tal v zrak. Za trenutek zadržite, zadnjico spustite proti tlom, a jo tik preden se dotaknete tal ponovno dvignite v zrak.

Število ponovitev:  od 10 do 20 dvigov, ponovite od dva do trikrat.

Počep – z eno nogo na konjičku

Zakaj? Okrepi mišice nog in zadnjice.

Opis: Stojte vzravnano in z eno nogo stopite na konjička. Stisnite trebušne mišice in se spustite v počep. Vrnite se v začetni položaj in ponovite.

Število ponovitev:  od 10 do 20 počepov, ponovite od dva do trikrat. Konjička prestavite še pod drugo nogo.

Lovljenje ravnotežja na eni nogi na konjičku

Zakaj? Okrepi mišice nog, hkrati pa izboljša naše ravnotežje in vas uči, kako ostati zbrani.

Opis: Stojte vzravnano in nato z eno nogo stopite na konjička. Stisnite trebušne mišice, se zberite in drugo nogo dvignite od tal, tako da samo z eno nogo stojite na konjičku. Da boste lažje lovili ravnotežje, si pomagajte z rokami.

Čas vaje: od 20-60 sekund, ponovite od dva do trikrat. Konjička prestavite še pod drugo nogo.

Nasvet:

Pozor! Vaja je naprednejša in zahteva že nekaj predhodnega treninga. Predlagamo, da najprej vadite na trdnih tleh in šele nato poskusite na konjičku (željeno je, da imate v bližini steno ali stol, na katerega se lahko oprimete, če vas slučajno zanese). Naj bo varnost na prvem mestu.

Deska – podlahti na konjičku

Zakaj? Okrepi mišice vašega jedra.

Opis: Pokleknite in predse postavite konjička. Nanj namestite podlakti in sicer tako, da so komolci pod linijo ramen. Stisnite trebušne mišice ter dvignite kolena od tal, tako da ste oprti na prste nog. Položaj zadržite.

Čas vaje: od 20-60 sekund, ponovite od dva do trikrat.

 

Oceni ta članek

Dodaj komentar

Sorodni prispevki

Info box