Vse objave avtorja

Hana Verdev

Hana Verdev je certificirana trenerka fitnesa, učiteljica smučanja, nordijske hoje, teka ter inštruktorica pilatesa in je zaljubljena v gibanje.

Konjiček za poskakovanje – Super igrača za male in velike otroke: Sklece malo drugače

Naravnost odlična igrača! Živobarven prijatelj za igranje, ki poleg zabave otrokom pomaga, ...

Naravnost odlična igrača! Živobarven prijatelj za igranje, ki poleg zabave otrokom pomaga, da preko igre razvijejo in izboljšajo svoje gibalne sposobnosti. Izboljša občutek za ravnotežje (velika ušesca nudijo otroku dodatno oporo)! Zaradi obstojnih in robustnih materialov je primeren za igro na različnih igralnih površinah (za zunanje in notranje prostore). Enostavno ga tudi očistite!

Kljub temu, da je konj za poskakovanje primeren za otroke, stare 27 let, imamo odlično, uporabno in hkrati navihano idejo, ki zahteva že nekaj predhodnega treninga!

Potem ko se vaš otrok konjička po nekaj minutah naveliča ali pa ga čez nekaj let preraste, ga nikar ne zavrzite! Izposodite si ga za nekaj minut in naredite super trening. Že znane vaje tako v trenutku otežite in tako dosežete še boljše rezultate. Pripravili smo vam nekaj predlogov za sklece, nujno pa si poglejte tudi vaje za zapeljive noge in zadnjico.

Poskusite in sporočite, kako vam je šlo!

Sklece na kolenih ena roka na konjičku 

Zakaj? Okrepi prsne in ramenske mišice, lepo oblikuje roke in trebušček.

Opis: Pokleknite, eno roko postavite na konjička, drugo na tla. Stisnite trebušne in zadnjične mišice in se počasi, kontrolirano spustite proti tlom. Vrnite se v začetni položaj.

Število ponovitev:  od 10 do 20 sklec, ponovite od dva do trikrat. Konjička prestavite še pod drugo roko.

Sklece – ena roka na konjičku

Zakaj? Okrepi prsne in ramenske mišice, lepo oblikuje roke in trebuh. Težja različica predhodne vaje.

Opis: Pokleknite, eno roko postavite na konjička, drugo na tla. Stisnite trebušne in zadnjične mišice ter dvignite od tal še kolena. Počasi in kontrolirano spustite proti tlom, nato se vrnite v začetni položaj.

Število ponovitev:  od 10 do 20 sklec, ponovite od dva do trikrat. Konjička prestavite še pod drugo roko.

Sklece z nogami na konjičku

Zakaj? Okrepi prsne in ramenske mišice, lepo oblikuje roke in trebuh. Naprednejša različica namenjena bolje treniranim.

Opis: Pokleknite in dlani postavite predse pod linijo ramen. Konjička namestite pod stopala. Stisnite trebušne in zadnjične mišice ter dvignite od tal še kolena. Iz tega položaja se počasi in kontrolirano spustite proti tlom. Vrnite se v začetni položaj.

Število ponovitev:  od 10 do 20 dvigov, ponovite od dva do trikrat.

Dvig boka na stran podlaht na konjičku

Zakaj? Okrepi poševne (stranske) trebušne mišice in ramenski obroč.

Opis: Uležite se na stran in podlaht spodnje roke postavite na konjička, zgornjo roko oprite v bok. Stisnite trebušne in zadnjične mišice ter dvignite bok od podlage. V zgornjem položaju za trenutek zadržite in se počasi, kontrolirano spustite proti tlom. Tik predno se dotaknete tal, bok ponovno dvignite v zrak.

Število ponovitev:  od 10 do 20 dvigov, ponovite od dva do trikrat na vsako stran.

Oceni ta članek

Dodaj komentar

Sorodni prispevki

Info box