Vse objave avtorja

Hana Verdev

Hana Verdev je certificirana trenerka fitnesa, učiteljica smučanja, nordijske hoje, teka ter inštruktorica pilatesa in je zaljubljena v gibanje.

Kolesarjenje – Trebušne po kolesarsko

Ste na kolesarskem izletu s prijatelji ali z družino in ker imate več kondicije kot ostali, ...

Ste na kolesarskem izletu s prijatelji ali z družino in ker imate več kondicije kot ostali, imate vsaj dve možnosti. Prilagodite se njihovemu tempu, jih spodbujate in vmes prijetno klepetate ali pa »pobegnete« naprej in jih vsake toliko časa počakate. Pri zadnjem predlogu se rado pripeti, da vam postane dolgčas. Po tem, ko naredite nekaj fotografij čudovite okolice (in svojo fotografijo objavite na vsaj enem kanalu socialnih omrežij – ni nujno, je pa dandanes zelo pogosto), predlagamo, da prosti čas izkoristite za vadbo!

Malo se ozrite naokoli in kar hitro boste tudi v naravi našli primeren prostor. Mi smo tokrat ograjo ožjega mostička izkoristili za trening trebušnih mišic!

Dvig pokrčenih nog

Oprite se na ograjo mostička in dvignite noge visoko proti trupu

 

 

 

 

 

 

 

Dvig iztegnjenih nog

Če vam prejšnja vaja ne predstavlja večjih težav in izzivov, poskusite težjo različico z iztegnjenimi nogami

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nasvet: Naredite od 10-20 ponovitev, dve do tri serije.

Oceni ta članek

Dodaj komentar

Sorodni prispevki

Info box