Vse objave avtorja

Hana Verdev

Hana Verdev je certificirana trenerka fitnesa, učiteljica smučanja, nordijske hoje, teka ter inštruktorica pilatesa in je zaljubljena v gibanje.

Kolesarjenje – Prigrizki med kolesarskim izletom

Enostavni prigrizki za kolesarski izlet Če se odpravite na kolo za eno uro, razen bidona z ...

Enostavni prigrizki za kolesarski izlet

Če se odpravite na kolo za eno uro, razen bidona z vodo seveda ne potrebujete ničesar. V primeru, da načrtujete daljši družinski izlet, pa je vsekakor priporočeno vsaj malo misliti vnaprej in načrtovati počitke (malico).

Predlog 1: Če izlet načrtujete vnaprej, potem se lahko vsake toliko ustavite na poti v bližnji trgovini (večje trgovine so odprte tudi med vikendi) in v tem primeru hrano in pijačo nakupite kar sproti. Tako boste imeli ves čas prijetno ohlajeno vodo in prigrizke, poleg tega pa boste lažjim nahrbtnikom hitreje premagovali zadano razdaljo. Privoščite se kaj lahkega in osvežilnega (na primer sočno jabolko, breskev, nektarino ali pa banano), suho sadje (datlji, fige) ali pa kupite žitno ploščico.

 

 

 

 

 

 

 

Predlog 2: Doma si naredite napitek, in sicer v slab liter vode dajte ščepec soli, žlico ali dve medu, malo sveže stisnjenega soka limone ali pomaranče (precedite, da sem vam bidoni ne zamašijo) in to prelijte v dva bidona. Vsekakor redno pijte tekočino, še posebno v vročih dneh. Še bolje je, da se na kolesarjenje podate v zgodnjih jutranjih urah ali pozno popoldne in se tako izognete najhujši vročini.

Predlog 3: Med kolesarjenjem se izogibajte pitju alkoholnih pijač. Zaradi vašega zdravja (slabše ravnotežje, presoja, večja možnost dehidracije) in varnosti – vas in ostalih udeležencev v prometu.

 

 

Oceni ta članek

Dodaj komentar

Sorodni prispevki

Info box