Vse objave avtorja

Hana Verdev

Hana Verdev je certificirana trenerka fitnesa, učiteljica smučanja, nordijske hoje, teka ter inštruktorica pilatesa in je zaljubljena v gibanje.

Kolesarjenje – Je ta priljubljena oblika rekreacije primerna tudi zate?

Kolesarjenje spada tudi pri nas med močno rastoče rekreativne športe. Najbrž k vsesplošni ...

Kolesarjenje spada tudi pri nas med močno rastoče rekreativne športe. Najbrž k vsesplošni popularnosti vplivajo tudi uspehi naših kolesarjev na različnih dirkah svetovnega formata (npr. zmaga Primoža Rogliča na 17. etapi Tour de France). Nekateri smo z veseljem kolesarili že prej, druge morda prepričamo letošnje leto. Ali pa naslednje. Nikoli ni prepozno, da začnete. Vsi, ki redno kolesarite, vse spodaj napisano zagotovo že poznate, »novinci« pa bodo morda lažje sestavili seznam stvari, ki ji potrebujejo, da bo vožnja prijetna.

Za udobno in varno vožnjo potrebujete:

Kolo, čelado (ščiti v primeru padca, varuje pred soncem), kolesarska očala (ščitijo pred različnimi vremenskimi vplivi), kolesarska oblačila (majica, podložene kolesarske hlače, nogavice, kolesarske rokavice) in obutev. Večina kolesarjev uporablja tudi športno uro, ki meri srčni utrip, hitrost vožnje, razdaljo itd. (odvisno od ure). In seveda ne pozabite bidone s tekočino (voda, športni napitki).

Nasvet iz prve roke 1.:

Tudi če greste zgolj na krajše kolesarjenje, s sabo vzemite osebno in zdravstveno izkaznico ter kreditno kartico ali nekaj gotovine. Brez telefona pa tako ali tako nihče izmed nas ne gre najbrž nikamor.

Nasvet iz prve roke 2.:

Tudi rezervna zračnica in priročna tlačilka večkrat prideta prav.

Nasvet iz prve roke 3.:

Če se odpravite na daljše kolesarjenje, vzemite s sabo tudi kakšen prigrizek (energetske tablice, gele ali pa suhe marelice, datlje ali doma narejene energijske tablice).

Nasvet iz prve roke 4.:

Najprej začnite nabirati kilometre predvsem pretežno po ravnih cestah, kasneje pa z veseljem »zagrizite« v kakšen klanec – običajno so razgledi na vrhu vredni občasnega stiskanja zob in bolečin v mišicah nog.

Oceni ta članek

Dodaj komentar

Sorodni prispevki

Info box