Vse objave avtorja

Hana Verdev

Hana Verdev je certificirana trenerka fitnesa, učiteljica smučanja, nordijske hoje, teka ter inštruktorica pilatesa in je zaljubljena v gibanje.

Joga – Umirite se, 2. del

Upamo, da smo vas v prejšnjih prispevkih že uspeli prepričati, da kakšne so prednosti ...

Upamo, da smo vas v prejšnjih prispevkih že uspeli prepričati, da kakšne so prednosti umirjenega dihanja, gibanja na svežem zraku in redne vadbe.

Tokrat je pred vami je kombinacija dvanajstih položajev, ki si sledijo v vrstem redu kot ga prikazujejo fotografije.

  1. Stojite vztavnano, dlani postavite v molitveni položaj v linijo srca.
  2. Roke iztegnite nad glavo in se nagnite nazaj v zaklon
  3. Počasi in kontrolirano se vretence za vretencem spustite proti tlom.
  4. in 5. Po rokah počasi zakorakajte naprej…
  5. … dokler ne pridete do položaja za sklece.
  6. Boke previdno spustite proti tlom, pogled usmerite v nebo.
  7. Vrnite se v položaj sklece
  8. Zadnjico dvignite visko v zrak, da naredite navidezno črko “A” ali “strešico”.
  9. Pokrčite kolena in se po rokah sprehodite nazaj…
  10. …do predklona.
  11. Počasi se vzravnajte.

Vsak položaj zadržite med 4 do 6 umirjenih vdihov in izdihov (ne drži za »hojo po rokah«). Celotno kombinacijo lahko ponovite večkrat.

 

Oceni ta članek

Dodaj komentar

Sorodni prispevki

Info box