Vse objave avtorja

Hana Verdev

Hana Verdev je certificirana trenerka fitnesa, učiteljica smučanja, nordijske hoje, teka ter inštruktorica pilatesa in je zaljubljena v gibanje.

Joga – Umirite se, 1. del

Na vsakem koraku slišimo, da se moramo umiriti, poiskati notranji mir. A roko na srce - to je ...

Na vsakem koraku slišimo, da se moramo umiriti, poiskati notranji mir. A roko na srce – to je lažje reči kot pa dejansko narediti. In nič hudega, če nam ne uspe prvič, ko se sredi gozda lotimo globokega dihanja in umirjanja misli. Morda nam bo uspelo petič ali pa petdesetič – ni pomembno, šteje že to, da si sploh upate poskusiti.

Za vas smo pripravili štiri položaje, s pomočjo katerih boste umirili dih, povečali stabilnost telesa, lepo oblikovali mišice nog in hkrati povečali gibljivost. Odpravite v naravo, kjer se boste po na primer polurnem sprehodu lažje pozabili vsakodnevne tegobe in se šele nato lotite vaj. Seveda jih lahko naredite tudi doma.

Sledite vrstnemu redu kot ga prikazujejo fotografije in vsak položaj zadržite med 4 do 6 umirjenih vdihov in izdihov.  Ne pozabite, vaj se lotite počasi, z občutkom in nežno. Naučite se poslušati svoje telo in se ne silite v položaje v katerih vam je res neprijetno. Joga in na splošno katerakoli druga oblika vadbe, ki vam ustreza, ni tekma in primerjanje z drugimi – poskušajte le izboljšati samega sebe, medtem ko se učite in urite v veščinah, ki so vam ljube. Raziskujte!

  1. Stopite široko (levo stopalo naj bo usmerjeno naprej, desno »odprite« in ga usmerite v desno), iztegnjene roke dvignite na stran.
  2. Koleno desne noge pokrčite in ga potisnite naprej v smeri stopala.

  1. Predklonite se, desno roko usmerite v tla, levo v zrak.
  2. Tudi levo roko položite na tla in počasi iztegujte koleno, tako da začutite razteg zadnje stegenske mišice.

 

Oceni ta članek

Dodaj komentar

Sorodni prispevki

Info box