Vse objave avtorja

Hana Verdev

Hana Verdev je certificirana trenerka fitnesa, učiteljica smučanja, nordijske hoje, teka ter inštruktorica pilatesa in je zaljubljena v gibanje.

Joga – Ujemite ravnotežje, 1. del

Poletni meseci so kot nalašč, da vadimo zunaj. Še toliko lepše je, če najdete košček ...

Poletni meseci so kot nalašč, da vadimo zunaj. Še toliko lepše je, če najdete košček narave, kjer boste lahko le sami s sabo in svojimi mislimi. Najprej naredite nekaj globokih vdihov in izdihov, da se umirite in če je le možno iz glave »preženete« vsakodnevne skrbi.

Ta sklop vaj je namenjen umirjanju, treningu koncentracije in ravnotežja. Če le lahko, vadite bosi, na svežem zraku, in sicer zgodaj zjutraj ali pa pozno večer (da se izognete najhujši vročini).

Vaj se lotite postopno in izberite tisto, ki jo lahko naredite varno. S časoma, ko se bo vaše ravnotežje izboljšalo, poskusite s težjimi predlogi. Posamezen položaj zadržite vsaj 15 sekund, če zmorete lahko tudi 1 minuto ali več. Vajo naredite na obe nogi, ponovite vsaj dvakrat.

Nasvet: Če imate težave z ravnotežjem že če samo stojite na eni nogi, predlagamo, da se postavite v bližino drevesa in se ga po potrebi oprimite.

Vaja 1: Ravnotežje; stojte na eni nogi, stopalo položite na notranjo stran goleni (nad gležnjem in pod kolenom)

Vaja 2: Ravnotežje – stojte na eni nogi, stopalo postavite na notranjo stran stegna (nad koleno)

Vaja 3: Ravnotežje – stojite na eni nogi, z roko si pomagajte pridržati koleno (kasneje brez pomoči roke)

Vaja 4: Ravnotežje – stojte na eni nogi, drugo iztegnite vstran (po potrebi si pomagajte z roko)

Vaja 5: Ravnotežje – stojte na eni nogi, primite se za stopalo druge noge in jo počasi in kontrolirano iztegnite vstran in gor.

Oceni ta članek

Dodaj komentar

Sorodni prispevki

Info box