Vse objave avtorja

Hana Verdev

Hana Verdev je certificirana trenerka fitnesa, učiteljica smučanja, nordijske hoje, teka ter inštruktorica pilatesa in je zaljubljena v gibanje.

Joga – Gibljivost, moč in ravnotežje ter mnogo več, 2. del

Pripravili smo še en sklop položajev, ki vam bodo pomagali izboljšati gibljivost, moč in ...

Pripravili smo še en sklop položajev, ki vam bodo pomagali izboljšati gibljivost, moč in ravnotežje. Vsak položaj zadržite od 4 do 6 umirjenih vdihov in izdihov. Ponovite še z drugo nogo.

  1. Postavite se na vse štiri; dlani položite pod linijo ramen, kolena pod linijo kolkov, prste na nogah spodvihajte (začetna pozicija).
  2. Stisnite trebušne mišice, kolena dvignite od podlage in se postavite v pozicijo za sklece.
  3. Ponovno stisnite trebušne mišice in zadnjico dvignite visoko v zrak (trup z rokami in noge naj bodo kot črka »A« ali »strešica«).
  4. Vrnite se v položaj za skleco.
  5. Levo koleno povlecite proti prsim.
  6. Nato dvignite zadnjico in nogo iztegnite visoko v zrak (trup z rokami in druga noga so v »strešici«).
  7. Vrnite se v pozicijo za skleco.
  8. Kolena odložite na tla (začetna pozicija).

Oceni ta članek

Dodaj komentar

Sorodni prispevki

Info box