Vse objave avtorja

Hana Verdev

Hana Verdev je certificirana trenerka fitnesa, učiteljica smučanja, nordijske hoje, teka ter inštruktorica pilatesa in je zaljubljena v gibanje.

Joga – Gibljivost, moč in ravnotežje ter mnogo več, 1. del

Pred leti je veljalo prepričanje, da so ljudje, ki se ukvarjajo z jogo malo »za Luno«. Vse ...

Pred leti je veljalo prepričanje, da so ljudje, ki se ukvarjajo z jogo malo »za Luno«. Vse se spreminja in tako so tudi nekateri miti in legende o jogi počasi odpadli. Joga zdaj ni rezervirana zgolj za »čudake«, ki v življenju zgolj meditirajo, temveč jo spoznava, raziskuje in obožuje čedalje več ljudi po vsem svetu.

Kot vsako stvar in početje, si jogo vsak lahko razlaga na svojstven način. Nekaterim predstavlja način življenja, drugim le eno izmed oblik rekreacije. Naš nasvet je: spoznavaj, preizkušaj, opazuj, raziskuj in se uči – vzemi kar ti je ljubo (ostalega ne sodi).

Pred vami je sosledje položajev, pravzaprav pravi izziv. Zabavna in učinkovita kombinacija gibljivosti, moči in ravnotežja. Poskusite, do katere točke pridete. In ne pozabite! Tudi če vam tokrat prikazani položaji ne gredo najbolje od rok (in nog), vseeno vadite in vadite. Čez nekaj časa vam bo zagotovo uspelo.

Vsak položaj (razen začetnega) zadržite od 4 do 6 umirjenih vdihov in izdihov. Ponovite na drugo stran.

  1. Uležite se na bok in se uprite na roko (začetni položaj).
  2. Zgornjo nogo pokrčite in stopalo postavite za koleno spodnje noge.
  3. Napnite trebušne mišice in dvignite trup stran od podlage.
  4. Zgornjo nogo pokrčite in se primite za stopalo (ali le za palec).
  5. Nogo iztegnite v zrak kolikor vam dopušča gibljivost.

Oceni ta članek

Dodaj komentar

Sorodni prispevki

Info box