Vse objave avtorja

Hana Verdev

Hana Verdev je certificirana trenerka fitnesa, učiteljica smučanja, nordijske hoje, teka ter inštruktorica pilatesa in je zaljubljena v gibanje.

Fitnes – Vaje za lepo oblikovan hrbet in biceps, 1. del

Se v fitnesu počutite kot doma, ali vam je »španska vas«, popolna neznanka? Če ste redni ...

Se v fitnesu počutite kot doma, ali vam je »španska vas«, popolna neznanka? Če ste redni obiskovalec/obiskovalka boste v seriji prispevkov o fitnesu dobili kakšen koristen namig ali idejo, če se v fitnes podajate prvič pa vam lahko služijo kot dobro izhodišče, kje in kako začeti in katere vaje izbrati.

Kaj vse smo na temo fitnesa že pripravili za vas, si lahko preberete na spodnjih povezavah:

http://www.lidl.si/sl/fitnes_vodnik_kako-preziveti-v-fitnesu.htm

http://www.lidl.si/sl/fitnes-vodnik-kaj-je-fitnes.htm

http://www.lidl.si/sl/fitnes-aerobna-vadba.htm

+++ vaje za noge in zadnjico…

+++ vaje za prsne, rame in triceps…

Tokrat pa je pred nami izbor vaj za hrbet in sprednje nadlahtne mišice, ki je primeren za vse, ki niste telovadili nekaj časa ali pa greste v fitnes prvič.

Vsako vajo ponovite med dvanajst- do petnajstkrat, naredite od dve do štiri serije in med posameznimi vajami po potrebi počivajte.

Nasvet 1.: Težo bremena prilagodite svoji trenutni telesni pripravljenosti.

Nasvet 2: Vsaj na začetku vadite z zmerno težo in se osredotočite raje na pravilno izvedbo.

Vertikalni poteg na fitnes napravi

Usedite se na fitnes napravo in jo najprej prilagodite glede na svojo velikost. Primite ročaje in jih počasi in nadzorovano povlecite navzdol, nato se vrnite v začetni položaj in povezano nadaljujte.

Horizontalni poteg na prsi

Usedite se na fitnes napravo in jo najprej prilagodite glede na svojo velikost. Primite ročaje in jih počasi in nadzorovano povlecite nazaj, vrnite se v začetni položaj in povezano nadaljujte.

Horizontalni poteg, ozek nevtralni prijem

Usedite se na fitnes napravo in izberite primerno breme. Primite ročaje (v tem primeru smo izbrali nastavek, ki omogoča ozek nevtralen prijem) in jih počasi in nadzorovano povlecite nazaj, vrnite se v začetni položaj in povezano nadaljujte.

Upogib komolcev z drogom

Izberite primerno breme, drog primite z ozkim podprijemom, stojte vzravnano. Počasi in nadzorovano drog dvigujte navzgor, nato se vrnite v začetni položaj in povezano nadaljujte.

 

Oceni ta članek

Dodaj komentar

Sorodni prispevki

Info box