Vse objave avtorja

Hana Verdev

Hana Verdev je certificirana trenerka fitnesa, učiteljica smučanja, nordijske hoje, teka ter inštruktorica pilatesa in je zaljubljena v gibanje.

FIT Z BRISAČO – Oblikuj celo telo! – 2. del

Vaje, ki smo jih za vas pripravili tokrat, so malenkost težje od prejšnjih. Če vam je katera ...

Vaje, ki smo jih za vas pripravili tokrat, so malenkost težje od prejšnjih. Če vam je katera vaja pretežka, nič hudega, še teden ali dva vztrajajte pri prejšnjih in nato ponovno poskusite z novimi.  Tako kot pri prvem delu vaj so tudi tokrat izbrane tako, da krepijo in oblikujejo trebušne, zadnje stegenske, zadnjične mišice, precej pa so na udaru tudi notranje in zunanje stegenske mišice. Z vajo »metuljček« pa krepimo prsne in ramenske mišice.

Torej, kaj potrebujete za super trening kar pri vas doma?

  • Dve ali tri brisači (in še dodatno za brisanje potnih kapljic).
  • Lastno telo.
  • Bidonček z vodo.

Izgovori in pomanjkanje motivacije so od zdaj naprej preteklost, kajne?

Vsako vajo ponovite med 10- do 20- krat, naredite od 2 do 4 serije in med posameznimi vajami čim manj počivajte.

Opora na podlahteh – »Metuljček«

Na tla položite dve brisači; pod vsako podlakt eno. Pod kolena podložite blazino ali pa uporabite še eno brisačo. Počasi in kontrolirano drsite z rokami narazen, tik nad tlemi se ustavite in roke ponovno povlecite skupaj, da se dvignete od tal.

Most – upogib kolena (z obema nogama hkrati)

Usedite se na tla in pod stopala namestite dve brisači, nato se uležite na hrbet in zadnjico dvignite od tal v most. Z obema nogama hkrati podrsajte po tleh do iztega, nato ju povlecite nazaj v most; povezano nadaljujte.

Opora na dlaneh – »Noga k nasprotni roki (izmenično leva in desna)«

Pod vsako stopalo dajte brisačo in se postavite v pozicijo za sklece. Desna noga naj ostane na mestu, z levo pa podrsajte pod sebe in navzven (v desno stran) kolikor vam dopušča gibljivost, nato jo po enaki poti primaknite nazaj k desni (pozicija za sklece). Ponovite z desno nogo (leva noga ostane na mestu, z desno nogo podrsate pod sebe in na levo) in povezano nadaljujte.

Opora na dlaneh – »Odmik in primik nog (sočasno)«

Pod vsako stopalo dajte brisačo in se postavite v pozicijo za sklece. Sočasno odmaknite noge kolikor vam dopušča gibljivost (jih razširite) in jih ponovno primaknite (pozicija za sklece), povezano nadaljujte.

Opora na dlaneh – »Strešica«

Pod vsako stopalo dajte brisačo in se postavite v pozicijo za sklece. Postopno vlecite stopala proti sebi in zadnjico dvigujte v zrak kolikor vam dopušča gibljivost (noge naj ostajajo iztegnjene). Za trenutek zadržite in noge iztegnite nazaj v pozicijo za sklece. Povezano nadaljujte.

Oceni ta članek

Dodaj komentar

Sorodni prispevki

Info box