Vse objave avtorja

Hana Verdev

Hana Verdev je certificirana trenerka fitnesa, učiteljica smučanja, nordijske hoje, teka ter inštruktorica pilatesa in je zaljubljena v gibanje.

FIT Z BRISAČO – Oblikuj celo telo! – 1.del

Izgovori, da nimate časa, da obiščete fitnes ali telovadnico, so pozabljeni! Naredite spodaj ...

Izgovori, da nimate časa, da obiščete fitnes ali telovadnico, so pozabljeni! Naredite spodaj prikazane vaje in oblikujte celo telo kar doma. Potrebujete le samega sebe in brisačo (oziroma dve). Če vam manjka motivacije, telovadite skupaj s prijateljem, prijateljico ali partnerjem, partnerko. Tudi otroci so navdušeni nad temi vajami, preverjeno!

Z izbranimi vajami boste krepili in oblikovali trebušne, zadnje stegenske, zadnjične mišice, precej pa so na udaru tudi notranje in zunanje stegenske mišice.

Vsako vajo ponovite med 10- do 20- krat, naredite od 2 do 4 serije in med posameznimi vajami čim manj počivajte.

Opora na podlahteh – »Zavoj v levo in v desno«

Na tla položite dve brisači; na eno naslonite podlakti, druga naj bo pod koleni. Predstavljajte si, da v vaših rokah držite volan in tako z rokami in trupom najprej zavijte v desno in nato preko prvotne pozicije na levo, nadaljujte.

Most – upogib kolena (izmenično)

Usedite se na tla in pod stopala namestite dve brisači, nato se uležite na hrbet in zadnjico dvignite od tal v most. Nato z levo nogo podrsajte po tleh in jo povlecite nazaj v most; ponovite z drugo nogo in povezano nadaljujte.

Opora na dlaneh – »Odmik in primik nog (leva in desna izmenično)«

Pod vsako stopalo dajte brisačo in se postavite v pozicijo za sklece. Leva noga naj ostane na mestu, desno odmaknite navzven (v desno stran) kolikor vam dopušča gibljivost, nato jo primaknite k levi. Ponovite z levo nogo in povezano nadaljujte.

Opora na dlaneh – »Priteg kolen proti komolcem (izmenično)«

Pod vsako stopalo dajte brisačo in se postavite v pozicijo za sklece. Leva noga naj ostane na mestu, desno povlecite čim bližje proti komolcem, nato jo potisnite nazaj in ponovite z levo nogo. Vajo lahko narediti počasi in kontrolirano, lahko pa malce pospešite (kot da bi hitro tekli na mestu).

Opora na dlaneh – »Priteg kolen proti komolcem (sočasno)«

Pod vsako stopalo dajte brisačo in se postavite v pozicijo za sklece, nato obe koleni približajte proti komolcem, za trenutek zadržite in noge iztegnite nazaj. Povezano nadaljujte.

Oceni ta članek

Dodaj komentar

Sorodni prispevki

Info box