Vse objave avtorja

Hana Verdev

Hana Verdev je certificirana trenerka fitnesa, učiteljica smučanja, nordijske hoje, teka ter inštruktorica pilatesa in je zaljubljena v gibanje.

Elastični trakovi – Vaje za lepo oblikovane rame, hrbet in roke

Ste iskali pripomoček, ki bo lahek, učinkovit, poceni in ga lahko vzamete s sabo kamorkoli? ...

Ste iskali pripomoček, ki bo lahek, učinkovit, poceni in ga lahko vzamete s sabo kamorkoli? Imamo predlog! Elastični trakovi so odlični prav zaradi vseh naštetih lastnosti. Uporabljate jih lahko za oblikovanje telesa, super se obnesejo tudi pri rehabilitaciji in celo v vrhunskem športu.

Tokrat smo za vas pripravili šest vaj, s katerimi boste lepo oblikovali ramena, zgornji del hrbta in zadnje nadlahtne mišice (triceps). Med vajo naj bo elastični trak tako napet, da lahko naredite med dvanajst do petnajst ponovitev, po odmoru ponovite (naredite od enega do tri nize).

Nasvet 1.: Ključ do uspeha je redna vadba!

Nasvet 2.: V primeru, da se vam zdi vaja premalo intenzivna, skrajšajte elastični trak ali pa izberite takšnega, ki nudi več upora.

Nasvet 3.: Elastični trak lahko držite na več načinov, in sicer ga lahko držite med palcem in kazalcem, ga navijete okoli dlani in nato stisnete s palcem (kot je prikazano na spodnji fotografiji), lahko pa ga držite tako, da stisnete pest. Preizkusite, kater način je vam najljubši.

Dvig rok vstran in naprej z elastčnim trakom

Pokleknite, nato eno nogo postavite pred sebe, pod koleno, na katerem klečite, namestite elastični trak in ga čvrsto primite. Najprej sočasno obe roki dvignite na stran, jih počasi in kontrolirano spustite, nato jih dvignite naprej, spustite in izmenično nadaljujte (en dvig na stran, spust, en dvig naprej, spust).

Primik lopatic z iztegnjenimi rokami z elastičnim trakom

Usedite se na tla, elastični trak ovijte okoli stopal in oba konca čvrsto primite v dlani. Roke iztegnite predse, primaknite lopatice in nato iztegnjene roke povlecite nazaj do linije trupa. Predstavljajte si, da z obema rokama hkrati rišete polkrog.

Ozko veslanje z elastičnim trakom

Usedite se na tla, elastični trak ovijte okoli stopal in oba konca čvrsto primite v dlani. Roke iztegnite predse, primaknite lopatice in nato krčite komolce in jih vlecite ob telesu nazaj. V končnem položaju za trenutek zadržite in ponovite.

Široko veslanje z elastičnim trakom

Usedite se na tla, elastični trak ovijte okoli stopal in oba konca čvrsto primite v dlani. Roke iztegnite predse, primaknite lopatice in nato krčite komolce in jih vlecite nazaj in navzgor (v linijo prsi). V končnem položaju za trenutek zadržite in ponovite.

Izteg komolca z elastičnim trakom sede na petah (triceps)

Usedite se na pete (ali pa na stol), elastični trak primite zadaj za hrbtom. Z eno roko (spodnjo, ki je pokrčena in v liniji spodnjega dela hrbta) čvrsto držite elastični trak, medtem ko drugo roko (zgornjo, ki je pokrčena v komolcu in za glavo) iztegnite nad glavo navzgor. Povezano nadaljujte in ponovite z drugo roko.

Dvig iztegnjenih rok nazaj z elastičnim trako

Stojte pokončno in eno nogo postavite rahlo naprej ter pod njo namestite lastični trak. Rahko pokrčite kolena in se predklonite. Roke iztegnite in jih dvignite za linijo trupa. Za trenutek zakržite položaj in nato povezano nadaljujte.

 

Oceni ta članek

Dodaj komentar

Sorodni prispevki

Info box