Vse objave avtorja

Hana Verdev

Hana Verdev je certificirana trenerka fitnesa, učiteljica smučanja, nordijske hoje, teka ter inštruktorica pilatesa in je zaljubljena v gibanje.

Deskanje na snegu – Vaje za deskarje

Ste tudi vi navdušeni nad zimo in zimskimi aktivnostmi? Če je vaš odgovor da in obožujete ...

Ste tudi vi navdušeni nad zimo in zimskimi aktivnostmi? Če je vaš odgovor da in obožujete deskanje na snegu, potem ste na pravem naslovu. Podobno kot pri smučanju vam svetujemo, da se na zimsko sezono začnete pripravljati pravočasno (vsaj dva, še bolje 3 mesece prej). Za vas smo pripravili 6 vaj, ki vključujejo vse mišične skupine, da boste to zimo še bolj uživali na snegu.

Vsako vajo ponovite med 10- do 20- krat, naredite od 2 do 4 serije in med posameznimi vajami čim manj počivajte.

Opora na podlahteh – spust boka na stran

Postavite se v oporo na podlahteh in prstih nog. Počasi in kontrolirano spustite bok na desno in nato preko sredina še na levo stran. Povezano nadaljujte.

Počep z desko

Stopite v širino ramen in previdno dajte desko za rame. Spustite se v počep, nato se ponovno vzravnajte. (Pozor! Bodite pozorni za robove deske – če so preostri, se lahko urežete.)

Izpadni korak z zasukom trupa z desko

Stojte vzravnano, desko dajte za rame. Z levo nogo stopite naprej in se spustite v izpadni korak, nato trup zasučite v levo stran. Enako število ponovitev naredite tudi z desno nogo.

Poskoki na eni nogi na stran

Stojte na eni nogi, roke uprite v bok. Preko navidezne črte poskakujte iz leve na desno stran. Vajo ponovite še z drugo nogo.

Poskoki na eni nogi na stran

Stojte na eni nogi, roke uprite v bok. Preko navidezne črte poskakujte naprej in nazaj. Vajo ponovite še z drugo nogo.

Poskok z obratom za 180°

  1. Stojte vzravnano približno v širini bokov.
  2. Spustite se v počep in se z desno roko dotaknite levega stopala.
  3. Pripravite se na odriv v zrak.
  4. V zraku se obrnite za 180°.
  5. Pristanite na tleh.
  6. Spustite se v počep in se z levo roko dotaknite desnega stopala.
  7. Ponovno se odrinite v zrak in se obrnite nazaj za 180°.
  8. Spustite se v počep (kot pri 2.) in nadaljujte povezano.

 

Oceni ta članek

Dodaj komentar

Sorodni prispevki

Info box