Trije uporabni triki, kako izbrati pravo meso za piknik

Ste doslej na svojem žaru popekli le nekaj hrenovk in hamburgerjev?

Ste doslej na svojem žaru popekli le nekaj hrenovk in hamburgerjev? S tem seveda ni prav nič narobe in vaše kosilo je bilo zagotovo slastno – a zakaj bi se omejili le na najbolj osnovne sestavine, če pa vam je na voljo bogastvo okusov? Če niste povsem prepričani, kako izbrati pravo meso za vaš naslednji piknik, smo za vas pripravili nekaj nasvetov, s pomočjo katerih bo nakupovanje sestavin za žar postalo povsem enostavna naloga.

Trik #1: Izberete lahko tudi manj kakovostne dele mesa

Najbolj kakovostni deli mesa so navadno seveda precej bolj okusni, a pri peki na žaru je kvaliteta mesa precej manj pomembna kot pri nekaterih drugih tehnikah kuhanja in pečenja. Meso za peko na žaru navadno namreč namočimo v marinado, ki mu da bolj poln okus, svoje pa prispeva tudi sama peka nad odprtim ognjem.

To torej pomeni, da lahko prizanesete svoji denarnici in za peko na žaru izberete nekoliko manj prestižne in zato tudi cenejše kose mesa. S pravo obdelavo vam bo tudi iz njih brez težav uspelo privabiti najbolj slastne okuse, brez skrbi!

Trik #2: Kosti so le za izkušene

Če se s peko na žaru srečujete prvič, vam svetujemo, da izberete kose mesa brez kosti in si tako vsaj malce olajšate delo. Piščančji fileji, mleto meso in različni zrezki so odlične in nadvse slastne rešitve za vse, ki šele postajajo mojstri žara.

Kosi mesa, ki vsebujejo kosti, kot so denimo perutničke, stegna, zarebrnice in rebrca, so lahko malce bolj zapleteni za pripravo in zato bolj primerni za nekoliko bolj izkušene žar-mojstre. Paziti morate namreč, da je meso dobro prepečeno vse do kosti, obenem pa mora ostati sočno in mehko, kar včasih ni najlažja naloga.

Trik #3: Mastno ali manj mastno meso?

Na prvi pogled je dilema jasna: manj mastno meso je precej bolj prijazno do našega zdravja in do naše postave. Če želite ohraniti zdrav življenjski slog ali če skušate izgubiti nekaj kilogramov, bo meso brez vidne maščobe zagotovo boljša odločitev. Odločite se torej za kose mesa, kot so piščančja prsa, zrezki brez vidne maščobe ali pleskavice iz mlete govedine.

Če vas bolj kot kilogrami skrbijo okusi, je zgodba malce drugačna. Res je, da določena količina maščobe na vašem mesu poskrbi za boljši okus in večjo sočnost, a gre za dvorezen meč. Maščoba, nabrana na obrobju zrezkov in zarebrnic, lahko prekriva žilava tkiva, ki se na žaru ne obnašajo preveč prijazno. Povzročijo namreč vihanje mesa, zaradi česar boste meso težje enakomerno spekli. V takem primeru bo torej bolje, da maščobo in tkivo pod njo odstranite, vseeno pa lahko zavoljo okusa kakšno zaplato maščobe tudi pustite na mesu.

Oceni ta članek

Dodaj komentar

Sorodni prispevki

Info box